Kitap okumak ister misin?



Kitap okumak ister misin? Bu sloganla yola çıkmışlar. Her ay 33 kişiye ücretsiz kitap gönderiyorlar...Nette gördüğümde "yok canım" olmuştum.





Ama gönderiyorlar. Kargo ücretlerini de kendileri karşılayarak ücretsiz kitabınızı size ulaştırıyorlar. Bana dün Dinle Küçük Adam ve Kardeşimin Hikayesi geldi. Okuyup geri ileteceğim kendilerine. 7 kişilik bir okuma grubu kurmuşlar. PTT'nin düşük ücretli kitap yollama kampanyası da olunca böyle bir işe girişmişler. Tanımak isterseniz

Siteleri burada..... 
Facebook sayfaları ise burada....

Yorumlar

  1. ben de abone oldum beğendim ama kitabı nasıl talep ediyoruz? onu çözemedim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Facebook üzerinden mesaj attım ben. Hemen geri dönüş yaptılar...

    YanıtlaSil
  3. Haberdar ettiğin için teşekkürler.Ben ilk defa duyuyorum.Bakayım hemen :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder