Kardeşimin Hikayesi


Geçen gün paylaşmıştım. Kitap okumak ister misin? diye soran ve ücretsiz kitap gönderen bir gruptan gelmişti bu. Elimdeki kitap biter bitmez başladım geri gidecek sonuçta. Dün başladım bugün bitti. Hani derler ya bir solukta okudum o hesap. Hoş benimkisi iki soluk oldu ya neyse.....
Çocukluğumda müzisyen kimliği ile sevdiğim Zülfü Livaneli'nin yazar kimliği ile biraz geç tanışsam da çok sevdiğimi itiraf etmeliyim. Leyla'nın Evi'nden sonra bu da müthiş bir hikayeydi. Anlatmıyorum konusunu okuyun sadece....

Yorumlar

  1. ben de etkilendim romanın konusundan...

    YanıtlaSil
  2. Aldım aldım üstelik merakta ediyorum hele sen yazdıktan sonra ama daha sıra gelmedi:( üzerinde 3 kitap daha var üstelik:(, bir solukta okuyamayan ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geri göndereceğim için öne aldım hemen. Hatta Devrim ve annem de okuyacak şimdi kitabı

      Sil
  3. Ne kadar bağlıyor insanı değil mi? İnsan elinden bırakamıyor birçok şeyi iptal edip kitaba gömülüyor. Sadece bu değil bütün kitapları aynı. Gene de bu bile beklenen satışı yapamadı herhalde bütün kitapevlerinde indirimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Ve bitince üzülüyor insan. Her kitap böyle sarmıyor çünkü...Diğerlerini de teker teker edinmeyi planlıyorum zaten...

      Sil
  4. Bende bu kitabı bir kaç hafta önce Kitap Okumak İster misin? grubundan talep ederek okumuştum. Okuduğum ilk Zülfü Livaneli kitabıydı beğenmeyen bir çok kişi var ama ben beğenenlerdenim :) Şu an da Serenad'ı okuyorum yine aynı gruptan istedim. Henüz bitirmedim ama çok güzel bir kitap yavaş yavaş okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek birden fazla kitap talep edilebiliyormuş. Ben tereddütlüydüm. Hani daha çok insana şans tanıma falan....

      Sil
    2. Ben listeden 3 kitap ismi veriyorum onlar ellerinde olan 2 taneyi gönderiyorlar. 2 - 3 kitap iyi oluyor. Tek tek biraz uğraştırıcı olabilir özellikle benim için :) Daha fazla insanın okuyabilmesi için mümkün olduğunca hızlı okumaya çalışıyorum .
      Sevgiler..

      Sil
    3. Zülfü Livaneli - Serenad'ı mutlaka okuyun. Çok daha güzel mutlaka okunmalı.

      Sil
    4. Hızlı okuma konusunda sorunum yok. Bitirdim zaten de. Kitapları eşim ve annem de okuyacak. Mesaj attım süre ne kadar diye bakalım....

      Sil
  5. geçen kitapçım geldiğind eokula deniz hemen almış bu kitabı(listemdeydi) neyseki takas yapıyoruz:)merakla bekliyorum bakalım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder