İzmir Fuarı..

 İzmir Büyükşehir Belediyesi'ndeki bu ekran benimkilerin pek bir hoşuna gitti. Köpekbalığı, dinazor, kaplan falan beliriyor ekranda. Çocuklar da kendilerini onların yanında görerek eğleniyorlar...

 Beşiktaşlıyız ya.....


 Bu maketlerde Büyükşehir Belediyesi'nin alanında. Geçmişten günümüze tüm otobüslerin maketleri vardı...


Kabul Fuarın eski tadı kalmadı ama biz yine de şöyle bir görünüp geliyoruz. Hem akşam serinliğinde yürüyüş oluyor hem de arada çıkar bir iki ilginç şeyi görüyoruz.....


 Bunlar da Japonya'nın standından...


Yorumlar

  1. hımm sen en ilginç olanları seçmişsin sanırım.
    Ben de istiyorum kapanmadan giderim inş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok dolaşmadık Hatice. Yavuz'un konuşmasına da gitmek istediğimizden kısa bir tur attık. Motorlara tesadüfen girdik mesela...Sinop (Devrim'in doğum yeri) özellikle gittiğiz yerdi bir de ben şöyle bir dünya standlarına bakalım dedim o kadar...

      Sil
  2. Ben çocukluğumdaki İzmir Fuarını istiyorum :( Sevgiler Saadetçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ama şimdi fuar alanı da taşınıyormuş. Maketi vardı bir yerde. Gri birşey. Ağaçlar bile kirli beyaz renginde. Eski fuarımız tam anlamıyla mazi oldu...

      Sil

Yorum Gönder