Çikolatalı kurabiye...




Haftaya tatlı bir başlangıç olsun dedim ve  çikolatalı kurabiye....Okullar açılacak ya öncesinde çocuklarla sevdikleri hamurişi etkinlikleri yaptık birkaç kez. Hoş bu sıcakta beni hiç sarmıyor üstelik yiyorum da yapınca...Hele ki kurabiye ise hiç dayanamıyorum...
Kurabiyenin malzemesine gelince; 1 paket margarin, 4 çorba kaşığı pudra şekeri, 1 su bardağı nişasta, aldığı kadar un. Üzerine kırık çikolata parçaları....

Malzemeleri iyice yoğurup elimin içinde yuvarladıktan sonra tepsi üzerinde kaşıkla bastırdım ki şu kenarları kesik kesik olsun diye. Üzerlerine de bitter parça çikolata. Bu kırık görünümlü bitterler son zamanlarda favorim oldu. Damla çikolata pek bir düzgündü:)) Bunlar irili ufaklı-düzensiz nedense daha hoşuma gidiyor....

Yorumlar

  1. eline sağlık canım afiyet şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  2. yani bu kurabiye yenmez mi?:) bazen aynı tarifle meyve parçalarıyla deniyorum ben(kuru) çook yakışıyor.

    YanıtlaSil
  3. Canım ikisine de başarılı bir yıl diliyorum. afiyetler olsun kurabiyeler sıkça tekrarlanır :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun,elinize sağlık..Malzemeleri de çok basit çabucak yapılır,yapılır da yapılınca da yeniliyor hem de üçer beşer:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder