4 yastıklı minder....




Nette geçen yıllarda görüp yine aylar önce yaptığım bir minder bu. İçinde 4 yastık var minderimizin. Katlayınca az yer kaplıyor. Benimkiler için biraz küçük kaldı. Daha küçük çocuklar için oldukça kullanışlı olabilir.
Dediğim gibi çok eski bir şey. Bu arada benim bilgisayar defalarca çöktü kayıtlarım gitti, link veremiyorum. Basitçe anlatmaya çalışırsam....3 parçadan oluşuyor. Ön yüzü tek parça arka yüzü iki parça. Arada açıklık kalmasın diye ben o arkadaki parçaları üstüne binecek şekilde dikmiştim. 4 yastığın büyüklüklerine göre aralar dikiliyor. Arkadaki açıklıktan da yastıklar yerleştiriliyor.

Yorumlar

  1. Ben de sevmiştim bu yastık işini ama bir türlü yapmak kısmet olmadı. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde pek koltukta oturulmaz. Herkes yerlere yayılır, minderler de sevilir bu yüzden. Algıda seçicilik olayı hep gözüm minderlerdedir benim...

      Sil
  2. ellerine sağlık canım denemeyi yeğenlere yaptırmak lazımmış bizim oğlan büyümüş iyice:)))
    bilgisayarın için üzüldüm çok sıkıtı çıkardı sana bu sene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En küçük numara yattı bu minderde aslında. O zaman çekmek aklıma gelmemiş...Bilgisayarım eskidi artık ama biz yenisini almadan halledilebilir mi diye bakıyoruz. Sonuçta ben oyun oynamıyorum öyle çok fonksiyonlu birşeye ihtiyacım yok...

      Sil
  3. Cok rahat gorunuyor..kirk yil dusunsem aklima gelmezdi:-)

    YanıtlaSil
  4. Vayyyy, çok süper bişeymiş bu :)

    YanıtlaSil
  5. Kullanım açısından pratik, yer kaplamayan ve hoş bir fikir.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Çok pratik bir minder olmuş.Katlayınca yer kaplamıyor ne güzel :)

    YanıtlaSil
  7. ne rahat bişeymiş.makine alırsam oğluşa yaparım ilk:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim arkadaşlar. Cidden pratik ve yapımı çok basit....

    YanıtlaSil
  9. eski olmasının bir önemi yok böyle kullanışlı pratik bir fikir her daim işe yarar , gereklidir,

    YanıtlaSil
  10. eski olmasının bir önemi yok böyle yaratıcı bir fikir her daim gereklidir, yararlıdır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder