Takas kitaplar...


İlk kez Ayşım'la takas yaparak başladığım kitap takası işini çok sevdim ben. Bugüne kadar 5 takas yaptım.
Kimi kitapları evde sadece ben okuyorum. Şu çerezlik tabir  edilen kitapları sadece ben okuyorum. Devrim eline almaz. Çocuklarında büyüdüklerinde bunları okuyacağını hiç sanmıyorum. Bu yüzden bazen bu kitaplara para vermek zoruma gidiyordu. Hani bir kitabı sadece bir kişi okusun....
Takas olayı bu anlamda çok sardı beni. Benim bazen de annemin okuduğu kitapları vikitap'taki listeme ekliyorum. Yukarıdakiler 2 farklı takastan gelen kitaplarım. Bir de PTT'nin sadece kitap gönderiminde bir hizmeti var. Yanına başka birşey eklemezseniz kitaplar 2.5 liraya gidiyor. Bu da ayrı bir hoşluk tabiki. 2 kilo sınırı varmış sanırım. Bizim Buca'daki şubeye bu konuyu anlatamadığımdan benim kitaplarımı merkezden Devrim gönderiyor. Yani kimi şube azıcık zorluyor sizi ama var böyle bir hizmet orası kesin...

Yorumlar

  1. bende kitap takas etmeyi seviyorum

    YanıtlaSil
  2. bak bu hizmetten haberim yoktu iyi oldu öğrenmem.keyifli okumalar.bende yapsam takas işini süper olacak.kitaplıklarımda yer kalmadı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder