Sevgi kuşları




Yine görür görmez yapmalıyım dediğim çarpı işi şablonlardan biridir bu. Yapımı yeni değil aslında ama çerçevelenmesi yeni.  Ne zamandır kendine uygun yeri arıyordu. Buldu en sonunda bulmasına da bu kezde bilgisayarımın azizliğine uğradı fotoğraflarım...

Bahsetmiştim bayram dönüşü bilgisayarımın beni terk ettiğini farkettik. Çok gelişmiş birşey değil ama benim teknoloji kapasiteme yetip de artıyordu bile. Çocukların bazı istekleri nedeniyle linux yerine windows yüklenmişti. Devrim yeniledi diskimi 2 gün önce yeniden terketti beni....Bir zaman laptoptan idare ettim. Q klavye oluşu beni zorluyor onunda. Ama benim küçük eşşek bir bilgisayar hevesine kapılıp fare girişini zedeleyince....Faresiz bilgisayar kullanımı ne zormuş. Neyse çok uzattım. Denemelik PCBSD diye birşey yükledi Devrim şimdi. Ve ben bu sistemde fotoğraf nasıl yüklenecek bulamadım. Babamızda bilmiyormuş...

Artık bir zaman bilgisayarımda kayıtlı fotolarla yoluma devam edeceğim. Daha önceden yaptığım çarpı işlerini, şablonlarını paylaşayım bu arada....

Yorumlar

  1. çok şeker olmuş...Canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. keşek yeni nesil gibi çok kolay adapte olabilsek son teknolojiye:)şimdi çocuklar bir bakıyorsun ilk tanıştığı bişeyi hemencecik sanki yıllardır kullanıyormuşçasına kavrayıveriyor.ben sökmek için günlerimi aylarımı verdim oysa ki hala çok zorlanıyorum.mesela bende mause olmadan laptopu kullanamıyorum:)
    gelelim çarpı işine ki şablona bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.bugünlerde yapasım var zaten ama yarım işim çok olduğumdan başlayamadım.ama bu şablonu hemen kopyaladım çünkü çok güzel.senin işinde harika olmuş.özellikle renkleri çok cici.ellerine sağlık sevgili saadet.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben oldum olası teknolojiyle aram iyi olmadı. Hep bir gıcıklıkları vardı bana:))) Fare olmadan laptıp kullanmak çin işkencesi bence. Bilgisayarsız kalmayı göze alabilirim hatta....Çocuklar dokunmatik ekranları bile kullanıyor. Annemin telefonu öyle ne zor. Ben eski kafalıyım haal wolkmenimi özlüyorum hatta....

      Sil
  3. Çok şeker olmuş, ellerine sağlık Adamdenizim:)) Bu arada bilgisyarına geçmiş olsun bende ne zamandır zorlanıyorum ama daha can çekişmesini tamamlamadı. Tam gidip bugün yenisini alayım derken canavar gibi çalışmaya başlıyor anlamadım gitti derdi ne:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki ölüp ölüp Devrim tarafından diriltiliyor. Ama lik kez bu kez yeni bir tane almaktan sözetti. Galiba iyice gidici. Biraz da bununla cebelleşeyim bakalım. Neyse ki evde bilgisayarcı var benim halim ne olurdu bu teknoloji özürlülüğü ile bilmem....

      Sil
  4. Çok cici gerçekten,ellerine sağlık.Bende oğullarımın ismini yapmayı düşünüyorum ama sırf onun için aletleri alıp bir kenara atmamak için yapmıyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etamin işi mi yapacaksın isimlerini ? Ben bunu düşünmedim erkek çocuğu pek ilgilerini çekmiyor açıkcası. Hele benim Ada tam muhalif süslü şeylere...

      Sil
  5. Alışınca da ayrı kalınmıyor:) bizimkiler çok ağır masa üstü ancak gece kalıyor bana bütün yüklemelerimde bunda Ayşemin minik laptopunu da götürmediler gündüzleri arada ondan takip edebiliyorum ama sevmedim minicik şeyi:))))))
    canım kuşları çok sevdim ve dosyama aldım kim bilir gün gelir lazım olur bu zarif güzellik:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben masa üstü bilgisayarımı seviyorum. Yeri yurdu belli, derli toplu....Takıntılarım mı ortaya çıktı ne:))
      Valla çocuklar telefon ekranında bile oyun oynuyorlar. Bak o olaya bile takılmamışımdır ben. Annem eskiden derdi "sen dünyaya geç gelmişsin" diye. Hep eskiyi sevmişimdir...

      Sil

Yorum Gönder