Yaz okulu zamanı



Ada ve Deniz bugün yaz okuluna başladılar. 2 hafta gidecekler ama tüm gün olduğu için normal kursların bir ayından daha fazlaya geliyor. Aslında bu yıl yüzme ve futbol olmak üzere iki ayrı kursa götürmeyi planlıyordum ben. Hem tüm gün yorulmazlar hem de ekonomik olarak daha iyi diye. Ama 2 ayrı yaş grubu olunca neredeyse tüm gün Celal Atik'de olmak durumunda kalacaktık. Sıkıcı yani...
Neyse çocuklar da isteyince 2 haftalık yeniden yaz okuluna yazdırdık bakalım. Bugün ilk günleri henüz eve gelmediler. Eminim pestilleri çıkmıştır:)))
Benim de 2 haftalık tatilim bu arada. Bugün annemle Kemeraltı'nı dolandık. Epey bir yürüdük, gezdik, alışveriş yaptık. Çarşamba daha önce gitmediğim Bostanlı pazarına gideceğiz. Programda hazır....

Yorumlar

  1. İyi fikir Saadetcim, bizim kız da yazları her türlü kursa gitti, sonunda yüzme de karar kıldı ya...
    Milli takım bugün İtalyadan dönüyor bakalım sonuçlar ne alemde, Ecenin dereceleri merakla bekleniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada yüzmede çok iyi ama kafasının dikine gidiyor sürekli. Pek hocalarını dinlediği yok. Kurs sırasında kuralına göre yüzüyor sonrasında kendi istediği gibi. O yüzden pek öyle yarışma modunda değiliz biz...Bu arada Ece ile ilgili paylaşımlarını görüyorum. Çok çok başarılı olur inşallah:))))

      Sil
  2. Çarşamba günü buluşalım Bospa'da:)

    YanıtlaSil
  3. Reçeller ,kediler, deniz sefaları maaşallahınız var :))

    yaz okulunuz hayırlı olsun sen de biraz kendi keyfine vakit ayırabileceksin .

    toptan okudum postlarını bugün:) face taklıyorum boş kaldıkça ama dolaşamıyorum blogları bir iki bakınayım dedim uğradım:)
    malum düğün bu haftasonu son geri sayım başladı.
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma bizde yaz dönemi böyledir hep bir hareket olur. Evi özlerim bazen hatta:))) Hele bu yaz okul kapanır kapanmaz İstanbulla başladık bir de...
      Senin telaşını biliyorum, yaptıklarını da merakla bekliyorum açıkcası:)))

      Sil
  4. Yaz okulu çocuklar için bence de güzel bir alternatif. Sonuçta yaz tatili çok uzun ve ilgilendikleri bir spor dalıyla ilgili bir yere gitmek bence gelişimleri için de çok iyi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder