fasulyeden madalyalar.....



 Ada takım arkadaşları ile....






Ada ve Deniz'in 2 haftalık yaz okulu maceraları cuma günü bitti. Çoğunlukla eve pestilleri çıkmış olarak dönüp "biz yarın gitmesek olur mu" modundaydılar. Tüm gün olduğundan yorucu birazcık bu yüzden 2 hafta yetti onlara. Ama son gün "seneye yine gidelim"ler de başladı:)))

Geçen yıl yoktu ama bu yıl bir de madalya aldılar. Fasulyeden madalya diyorum ben onlara:))) Küçükler ve büyükler iki ayrı grupta yarıştılar. Her iki gurupta yine ikiye ayrıldı. Yenende yenilen de aldı madalya. Deniz'in takımı yenildi aslında. Ne gözüm korktu anlatamam. Madalya almasa yanına varılmazdı....Alınca da "dünya şampiyonu Deniz" diye diye tüm gün dolaştı:))))

Yorumlar

  1. :) Yerim ben o dünya şampiyonunu güldürdü beni :) İyi ki çocuklarımız varlar gülmemizi mutluluğu sağlıyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. :))tebrik ediyorum fasülye madalyalı sporcuları!afferin onlara.

    YanıtlaSil
  3. :)))) Teşekkürler. Fasulyedende olsa madalya diyorsunuz yani....

    YanıtlaSil
  4. Aşkolsun Saadetçim.. En azından bu fasulye mevzuunu sessiz düşüneymişsin iyi olurmuş ama.. Neyse artık:)))) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder