Anneyle gezmelere devam....





Çocukların yaz okulunu fırsat bilip annemle yaptığımız gezmelere devam. Bugün de Bostanlı pazarına gittik. Sabah erkenden yollara düştük. Hatta Fadiş'le bile buluştuk. Hoş zaman sıkıntısı bir de kadın milleti tezgahları karıştır derken öyle çok uzun sohbet imkanı olmadı ama yine bir yüzyüze gelmek keyifliydi:)))

Bu arada annem ve ben ilk kez gittiğimiz Bostanlı pazarına tam not verdik. Sadece giysi değil gıda kısımları da oldukça iyi. Mesafe uzun olmasa alınacak şeyler bile vardı....Birde küçük küçük sinyallerini veren migrenim malesef dönüş yolunda fena vurdu beni. Normalde kullandığım çantalara ağrı kesici koyarım ki nolur nolmaz...Aksilik ya bugün ihmal etmişim. Konak'a varır varmaz eczane buldum hemen. Tıp ne zaman çaresini bulacak şunun....

Yorumlar

  1. Pazar gezmesini AVM lere tercih ederim İzmir'in yeşillikleri kimbilir ne güzeldir.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Bostanlı Pazarına en son 2007 de gitmiştim , Miğren kadar illet bir ağrı yok. Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım, seni ve anneni görmek güzeldi:)

    YanıtlaSil
  4. oh ne iyi ediyorsunuz.daha nice keyifli gezmeleriniz olsun.
    dipnot:6 aydan fazla oldu sanırım propelis kullanıyorum.kronik ve tam migrenim var yıllardır.ve propelis inanılmaz azalttı kriz ve ağrıları.bilgine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymamıştım ama bu illete karşı her denemeye açığım. Teşekkür ederim...

      Sil
  5. Bak ben de İzmirde bir iki pazar gördüm ama bunu atlamışım. Resim çekmedin mi?
    Umarım bir daha gelmez migrenin.Sen de propolisi dene Alanayla konuşurken duymuştum. Ben de bir kaç arkadaşa ilettim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder