Satranç turnuvası

 Mavili Ada.....


Cumartesi-pazar Ada'nın satranç turnuvası vardı. 12. Beko Satranç Şenliği'ne katıldılar okul olarak. Bizim okulun ilk turnuva deneyimi. Pek bir acemiydiler:)) 3 ilkokul öğrencisi, 4 orta okul öğrencisi gittik....
Malesef öğretmenlerimiz bizi ekti. Çocukları 2 öğretmen dönüşümlü götürecekti. Ben yardım teklif etmiştim. Turnuvaya 2 gün kala işimiz çıktı siz götürebilir misiniz oldular. Eeee çocuklar heves etmiş. İtiraz edemedik. Hepsini değil Ada dahil 4 çocuktan sorumluyduk. Biri de sabah habersiz gelmedi. Neyse gittik cumartesi, emanet çocuk ne zormuş. Kasıldım resmen.

Neyse bizim ilkokullardan bir oyuncumuz öğlen ikinci maçtan sonra haber vermeden gitmiş. Bir oyuncumuz da gelmemişti. 2 tanesi maça girdiler surtlar bir karış çıktılar. Adam eksik olduğu için maçları oynanamadı, mağlup sayıldılar. Yeniden devam etmeleri için öğretmen dilekçe vermeliymiş. Aradık ama......Olamadı:(((

Orta okullar devam etti. Olaylar nedeniyle de dün son maç iptal edildi. İsabet de olmuş. O civarda ciddi olay çıktı. Bizim maçlar da sarktığı için 8'i bulurdu fuardan çıkmamız. Bugün yağmur ve Deniz'in ödevleri nedeniyle ben de gitmedim. Devrim 4 tane orta okul öğrencisini alıp götürdü-getirdi. Orada karınlarını doyurmuş, arada maç yaptırmış. Yine öğretmen yok tabiki...

Okullar o kadar güzel hazırlanmışlarki. Aralarda öğretmenler yaptıkları hamlelere bakıp üzerinden geçtiler falan. Bizde gitseler nolur gitmeseler nolur mantığı daha bir hakimdi. Malesef evime yakın diye gönderdiğim bu okuldan o kadar soğudum ki. Hiç sosyal etkinlik yok, gezi yok. ....

Bu kadar ilgisizliğe hiç fena da değildiler hani. Toplam 24 maçlarından 12 tanesini almışlar. Benim sıpayı sorarsanız döküldü. 6'da 2.... Bu yıl bir futbol merakımız başladı o kitap okumalar, satranç, bilim merakı hepsi güme gitti. Öğretmenlerine hayır diyemediğinden katıldı. O isteksizlikle de....Hemen yenilip gelip aralarda hep top peşindeydi......






Yorumlar

  1. Sıkılmıştır Adacık...

    YanıtlaSil
  2. Her şeye rağmen yemyeşil bir ortamda bizim çocukluğumuzdaki coşkuyla bir çocukluk geçiriyor, varsın dökülsün , varsın dersleri kötü olsun. en azından mutlu bir çocuk. kaç çocuk buna sahip ki?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder