Kömür ateşinde faaliyetler



Hafta sonu Urla'da bol bol erik topladık. Orada bir ağaç var meyvesi öyle bol ki. Birkaç eve yetiyor...Biz de topladığımız erikleri pazar günü dönüşte hemencecik halletttik. Devrim bahçede ateş yaktı, erikleri kaynattık, suyunu çıkarttık. Posalarını ayırıp şekerle buluşturup yeniden kaynattım ki erik marmalatı oldular...Üşendim bu yıl erik pestili yapmadım..
Bu yıl kayısı ağacının da meyvası iyiydi. Ondan da reçel yapayım dedim. Babamız bir ara unutmuş azıcık dibi tutmuş reçelimizin:)) Hoş benim tatlı sever erkekleri bu durum etkilemez.....

Yorumlar

  1. ımmm nefsss afiyetle yeyin ablacım

    YanıtlaSil
  2. malzemeler doğal olunca yöntemde doğal olunca tadından yenmez.ellerine sağlık arkadaşım.ailecek afiyetle yiyin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok guzel gorunuyorlar ellerınıze emeklerınıze sağlık takıbe alıyorum sevgıler zeymurancafe...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık.sevgiler cnm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder