Bugün grev vardı....








Bugün KESK'in grevi vardı malum. Kaç gündür olaya fiilen dahil olamayan ben bugün alanlara çıktım nihayet....

Sabah düğün yeri gibi müziklerle uyandık. Bizim evin tam karşısında otobüs garajı var. Bir müzikki sormayın. Kimi zaman İstiklal Marşı okundu, kimi zaman aldılar ellerine mikrofonu kendileri söylediler türküleri....Keyifli bir sabahtı yani:))

Çocukları zaten okula göndermemiştim. Öğlende çıktık evden onları anneannelerine bıraktık biz Devrim'le gittik Konak'a. Hava çok sıcaktı malum bir de ne olur ne olmaz diyerekten bugün almadık çocukları yanımıza....Sıcağa karşın epey bir kalabalık vardı. Gençler yine başroldeydi:)))
O civarı sürekli urlayarak fotoğraflar çekmeye çalıştım ben. Seçip seçip paylaşacağım.

Yorumlar

  1. Günaydııııın. Dün Ankara da eylemler akşamın 6 sına kadar şenlikler halinde keyifle devam etti. Ben gidemedim oğlum katıldı.Zaten son günlerde hep Kızılayda biber gazsız yaşayamaz oldu nerdeyse he he. Dün kayınvalidemin sisteskopi ameliyatı vardı biz hastahaneydik. Akşam üzeri tabii saat altıdan sonra bir telefon çocuğum nefes nefese yemiş yine kontrolsüz biber gazını kızılaya girmeyin burası darma duman oldu yine diye.

    YanıtlaSil
  2. şiddetin olmadığı fotoğraflar ne güzel..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder