Tahta evler





Çocuklarla pazar günü yaptığımız boyama etkinliğinde benim payıma bunlar düştü. Öylesine kıyıda köşede yapmaktan kurtardığım tahtalardı bunlar. İnşaat artıkları bir nevi...Elime epeydir boyaları almamışım ya bir heves onlarla birlikte yukarıdaki gibi boyamalar yapmaya başladım. Dün de yine artık bir parke parçasının üstüne yapıştırarak yerleştirdim binalarımı. Benim binalarım parke boyuna yetmeyince çocuklarınkinden arakladım. Onlar rengarenk boyadıklarından kapatmak biraz zor oldu ama olsun. Eğlencelik bunlar.....

Bu arada 2 tane de taş boyaması denedim ki ne zevkliymiş. Şimdi benim gözler etrafta uygun taş arar durur artık:)))

Yorumlar

  1. Çok güzeller uğur böcekleride harika olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim ellerinize sağlık. taşları biraz irice bile deneyebilirsin kapı çarpmasın diye kullanılır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet taşlarla yapılacak çok şey var. O gözle bakmaya başladım etrafıma zaten, iyiki bahçe var. Bunca çöpü nerede saklardım ben:))

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. cidden ne kaa eğlenceli işler yapmışsınız ailecek.hepinizede maşallah.çok sevdim ben bu evleri.
    taş boyamak zevklidir.birde taşın şekli yönlendirir beynini harekete geçirir ve ummmadığın şeyler çıkar.bence taşa ara hata fazla bulursan yolla:)sevgilerr.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim bunları. Basit, hatta inşaat tahtaları olduğu için bol kusurlu...Ama sonuç çok tatmin edici.
      Taşlar konusunda haklısın insan başka bakmaya başlıyor yerlere:)) Ama benim resim yeteneği yerlerde sürünüyor. Basit şeyler yaparım artık....
      Boyanacak değil ama öyle deniz kıyısından topladığım minik taş ve kabuklarım o kadar çok ki. Alt katta biryerleri boşalttık geçen hafta sonu elimizi attığımız yerden benim taşlar çıktı resmen:))

      Sil
  5. Çok beğendim,güzel bir etkinlik olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellernize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Sadece eglencelık olarak kalmamalı...
    Güzel fıkır olmuş, degışık ve şık olmuş...
    Sevgıler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder