Minik bir misafir daha....





Bu minik şeyi Devrim dün akşam buldu. Bahçenin dışındaki otları temizlerken bulmuş. Elinde getirdi, uçmuyordu. Önce sakat sandık. Su verdik hemen canlandı,  kaçtı :))) Neyse ağaç tepelerinden yine yakaladı babamız. Sorduk etrafa sahibi de çıkmadı.
Hani muhabbet kuşu salsak ölür sanırsam. Biz bakamayız. Ada için daha önce doktor evde balıktan başka hayvan beslemeyeceksiniz demişti. Son tahlilerde hayvana alerjisi duyarlılık düzeyinde çıktı ama ben yine de bir süre daha dikkat etmekten yanayım.
Bakınıyoruz şimdi bir seven bulup teslim edeceğiz kedisini.....

Yorumlar

  1. yakın olsaydık alırdım babam için
    bizimde vardı bir MAVİŞ'imiz rahmetli oldu hala üzülüyor babam..

    YanıtlaSil
  2. Bana da 13 yıl bizlerle yaşamını paylaşan ŞEKERimi hatırlattı aynısıydı melek oldu:(

    doğal kafesinize bayıldım)))) annene versen belki bakar çocuklar da gittikçe görür. mutlaka kaçıp gelmiştir bu firari:))

    YanıtlaSil
  3. bende yakın olsam alırdım çok severim.ve 2 yıl önce ölen kuşumu hatırladıkça içim sızlıyor.hayvan dostluğu mükemmel bişey.

    YanıtlaSil
  4. Muhabbet kuşu benim bildiğim de dışarıda yaşayamaz. Umarım bakabilecek birini bulursunuz.

    YanıtlaSil
  5. Evet bu tür kuşlar ev bakımı olmayınca ölebiliyor, ama maşallah çok şeker, demek ki sıcaktan halsiz düşmüş =(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder