Annemden seçmeler.....

 Anneme giderken hep fotoğraf makinemi unutuyorum. Yaptıklarını da çekemiyorum haliyle. Kadın yelek üretim merkezi gibi boyuna örüyor. Geçen gün çektim birkaçını artık....

Bu çantayı yeni ördü. Hani biraz süse ihtiyacı var gibi.....


 Bu da en son ördüğğü yeleği. Hiç bana göre değil bu tarz bir örgü. Şu ip geçişlerini yaparken kafayı yerim sanırım. Annem hiç üşenmez bu tarz örgülere. O kadar çok kazağı-yeleği varki.....Ben tembelim ya bu aralar. "sana yeter bir tane de bana örsene" dedim. Elimde lila hoş bir ip de vardı. Örecek bakalım.....

 Bu komik bir ayrıntı:))) Geçenlerde kaktüsüne destek olsun diye bizim bahçede budadığımız dut dallarından birini götürmüştü. Dal resmen dutlanmış:))))


Yorumlar

  1. yelekte güzel ama, çanta süpermiş canım.anneciğin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. :)))) annen böylelikle ağacı evde yetiştirecek:))))

    yelek çok güzel bayılırım kar desenlerine ellerine sağlık anneciğine kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Bakarsın olgunlaşırmış dutlar. Ne komik olur ama....
      Annemde çok sever böyle desenli şeyleri, üşenmez de...Teşekkür ederim:))

      Sil
  3. annene maşallah.çantada yelekte çok güzeller.senin kime çektiğin belli.
    dalın yeşermesine hayret ettim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder