olmadı....

Malasef miniklerimizin ikisi de öldü. Pek emindik onları büyüteceğimize. Hatta isimleri bile olmuştu. Öcük'le Böcük...Facede paylaşmıştım ben bilen arkadaşlardan bakım tavsiyeleri alırım diye. Denilenleri uyguladık aslında. Ama bir arkadaşım yazmış. Bir gece üşüseler bile hastalanabilirlermiş. Bir de annenin ilk doğumuysa ölürmüş yavruları....Biz onların miyavlamasını duyduğumuz halde annelerinin baktığını düşünüp pazar gecesi ellememiştik zaten. Biraz geç de olsa ısıtıcıyla ısıtmayı da denedik. Hatta canlanır gibi olmuşlardı. Devrim geçen akşam gelmiş "oynuyorlar, kakalarını da yaptılar" diye keyifle anlatıyordu.
Pek alışmıştık anlayacağınız. Deniz özellikle çok bozuldu bu duruma. İlk Öcük öldü (baştan beri zayıftı) "ben öksürdüm ondan oldu. Ben öldürdüm" diye dün yedi kendisini. Sonra baktı Böcük halsiz "küstüm Böcüğe benle oynamıyor" diye suratsız dolandı evde. Beceremedik malesef:((((

Yorumlar

  1. ay çok üzüldüm..canlarım ya..

    YanıtlaSil
  2. Ayy yazık ya çok üzüldüm :) en kötüsü de çocukların kendini suçlu hissetmesi, gözlerim doldu :(

    YanıtlaSil
  3. Facebook'ta görmemiştim paylaşımını. Çok üzüldüm:(
    Deniz için de üzüldüm, kendisini suçlamasın boş yere, çok duygusal bir yapısı var sanırım:(

    YanıtlaSil
  4. Çok üzüldüm canım:(

    YanıtlaSil
  5. :((((
    Çocuklar için de çok kötü olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Çok üzüldümm yaaa :(

    YanıtlaSil
  7. tüylerim diken diken oldu.keşke okumasaydım.çok üzüldüm.denizede çok üzüldüm çok etkileniyorlar maalesef.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder