Ödemiş, Bademli......

 Gezimizin ikinci durağı Ödemiş Bademli idi. Bu arada yeni yasaya göre burası da artık muhtarlık oluyormuş....Önce minik bir yürüyüş yaptık. Şelale varmış oraya kadar yürüdük ki güzel bir parkurdu...

 Şelalenin olduğu yere fazla kişi inmedi, inmeyenlerden biri de bendim. Zaten ortamın nemi, otlar, sinekler iyice tıkamıştı beni. Şelale fotoğraflarını Devrim çekti yani....




 Yürüdüğümüz yolda erik ağaçları vardı....Emin olun ilk dadananlar bizler değilmişiz...



 Piknik alanından kareler.....

 Devrim bol bol çay demledi herkese. Normalde dışarıdan alışveriş yapılacak gerekirse biryerlerde oturulacak diye konuşulmuş ama öyle yapılmadı. Hazırladık yedik içtik....





Yorumlar

  1. Ohhh ne güzel sefanız olsun...gezmeler çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. ödemişe gitmedim ama ne zamandır merak ederim.çünkü oralı çok insan tanıdım hepsi de okadar iyi okadar cana yakın ki orayı merak etmmeme sebep oldular..çok hoş resimler.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzelll canım yaaa içim gitti şelaleye hayran kaldım.

    tekraları da olsun inş.
    Oğluşla fotonuz şahaneeeeee öpüldünüz:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder