Uçurtma Avcısı....


Ben aslında yazarın ilk kitabı olan Uçurtma Avcısı ile Bin Muhteşem Güneşi okuduktan sonra tanıştım. Bayılmıştım o kitaba. Doğal olarak da en kısa sürede Uçurtma Avcısını edindim ve okudum. Kesinlikle muhteşem bir hikaye, süper bir anlatım...Emir ve Hasan'ın hikayesi insanı vurup geçiyor bence. Okunmalı....

Khaled Hosseını'nın kitapları dili kadar komşularımızın yakın tarihlerini anlama ve öğrenme açısında da güzel bence. Birileri çok fazla o ülkelere özeniyor ya. Bizler de basının bize izin verdiği kadarını öğreniyoruz. Kitaplar yaşananların çok daha iyi anlaşılmasını sağlıyor......

Yorumlar

  1. ucurtma avcidini once okudum simdi de bin muhtesem gunes i okuyorum

    YanıtlaSil
  2. beni çok sarstı bu kitap...

    YanıtlaSil
  3. evet süper bir kitap bende okumustum ve ağlamıstım

    YanıtlaSil
  4. Aslında edineli epeyce oldu ama bebekten fırsat bulup bir türlü okuyamadım.Ama merak ettim şimdi.En azından o uyuyunca okuyayım bari:)))

    YanıtlaSil
  5. filmini de izlemeni tavsiye ederim. İnsanı paramparça ediyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda filmi de en ksa sürede izlemeliyim...

      Sil
  6. 2 yıl önce okudum ve çok etkilendiğim iki kitap oldu.yazdığın gibi derinden sarsıyor.uzun süre atamadım üstümden hatta etkisini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalmışım ben, aslında okunacak atladığım ne çok kitap var...

      Sil

Yorum Gönder