Nilgün İzmir'deydi.....

 Hatice, Yıldız, Nilgün, ben ve altta da İpek....


 Kemeraltı turlarken güzellerin şemsiye pozu....

 Nilgün bloğunda beğenince yukarıdaki kurbişli kumaştan getirmiş bana:))))))

Oğluşlarıma Nilgün ve İpek ablalarından çok şık tişört ve okunası kitaplar....


Nilgün ve  İpek  bu hafta sonu İzmir'deydi. Dün için buluşmaya karar vermiştik. Örgüçantam Hatice, mandalinçıkmazı Yıldız, ben buluştuk. Yıldız bahsetti de 2 yılı geçmiş bundan önceki görüşmemiz. İstanbul'dan Nilgün gelmese buluşamayacağız. Tembelim bu konuda kesin....Güzel arkadaşlar, keyifli sohbetler....Daha sık tekrarlanmalı......

Yorumlar

  1. Kızlarr harikasınız...Nilgün iyiki gelmiş ve sizi bir araya getirmiş....çok tatlısınız...

    YanıtlaSil
  2. canım benim ya evet ne kadar güzel bir gün oldu! daha sık tekrarlanmalı istersen her yıl mart ayında ben geleyim :) şaka bir yana bizde istanbul'da aynı sorunu yaşıyoruz ya trafikden yollardan birbirimize ulaşmamız çok zor oluyor gene de bu yolda çaba sarfetmek güzel çünkü siz dostlar çok güzelsiniz' seni seviyorum tatlım.. muckk...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş valla sizin adınıza sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy çok güzel harika bir gündü fotoğrafları alacağım buradan:))) tekrarlarını da yaşayalım:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir gün nilgün organizasyon işlerinde gayet başarılı..

    YanıtlaSil
  6. güzel ve keyifli oluyor tabiki bu buluşmalar.ne güzel zaman geçirmişsiniz.hediyelerinizde çok güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder