Mutlu mektuplar...


Mutlu Olalım Derneği'nin bir süredir devam eden bir kampanyası var. Behçet Uz ve Ege Üniversitesi'de yatan karser hastası çocuklara mutlu mektuplar yazmak. Hazır 23 Nisan'da geliyor ya çocuklara hem mektup hem de minik hediyeler hazırlayacağımız bir etkinlik yapalım mı?????
Mutlu Olalım Derneği'nin facebook sayfası da bu....

 Bu yazıyı hazırladıktan sonra Özlem Hanım'a da mesaj attım. Kendisinden gelen yanıtta bizimle ilgili kısım aşağıdaki gibi....
Mektuplarda dikkat edilmesi gereken hususlar
 
Çocuklarımızın hastalıklarından bahsetmesinler, geçmiş olsun demesinler...
Gerçek bir mektup arkadaşı olsunlar, sanki hiç hasta değillermiş gibi yazsınlar.
 
Ad- Soyad ve adreslerini yazmayı unutmasınlar
 
Yiyeceklerden bahsetmesinler-- bunların örnekleri olduğu için söylüyorum.
 
 
Küçük hediyelerle ilgili,
 
boncuk gibi şeyler olmasa iyi olur. gerçekten oynayabilecekleri küçük bir oyuncak tercih sebebi.
meşe de olmasın
 

Yorumlar

  1. Organize edersen mutlulukla katılırım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlere açığım, Özlem'le de konuşalım

      Sil
  2. evet canım yapalım
    bak ben hafta sonu geliyorum :) güzel bir program yapabilirsem hastaneye de uğramayı düşünüyorum özlem ile konuşmam gerek tabi ama elimiz boş olmaz birşeyler yapabilirsem güzel olacak

    YanıtlaSil
  3. herzaman yanındayım . birşeyler yapmaktan mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
  4. Evet birşeyler yapalım canım, kartlar hazırlayabiliriz doktorları o gzelleri bizden iyi tanıyor onlarda içlerini doldururlar o kartların mesela... Ben minik broşlar da yapabilirim, kitap ayraçları, bileklikler???

    YanıtlaSil
  5. organize olup yazalım.ben kuzularada bahsedeyim bu projeden onlarda yazsınlar.

    YanıtlaSil
  6. siz ne iyi insanlarsınız,kolay gelsin arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  7. Özlem Hanım'a mesaj atmıştım yanıtamış beni. Yukarıda da ekledim. Ne olabilir ne olamaz gibi. Kendisi sorularımız olursa yanıtlayabileceğini de belirtiyor. Ayrıca bayramda ayakkabı dağıtılacakmış çocukalara.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder