Keçe kitap ayraçları.......

 Bi dünyalar.......

 Bazılarının pullarını Deniz yapıştırdı.....



Cuma günü Denizimin doğum günü. Koskocaman deli kanlı oldu artık, 9 yaşına giriyor. Birkaç doğum günüdür adet edindiğim 'konuklarıma minik hediyeler verme' geleneğini sürdüreyim dedim. Sevgili Şule'nin yaptığı bu güzellikler de bana yol gösterdiler.....

Hep demişimdir ben öyle elde minik minik uğraşılan işlere gelemiyorum. O yüzden de gözümde büyümediler desem yalan olur. Mümkün olan en kolay desenleri seçtim doğal olarak:)))

Fiiii tarihinde alıp pek de dokunmadığım keçelerim vardı. Kurabiye kalıplarını kullanarak şekilleri çizdim önce. Kesip uygun atraksiyonlar yapıştırdım üzerlerine...Yanlarını diktim. Az elyaf doldurdum. Yassı mangal çubuklarını yapıştırarak sabitledim. Belli bir sayı düşünmemiştim 19 tane olmuşlar. Yeter sanırım....Sonradan düşündüm aslında çubuklarda boyanabilir rengarenk. Üşenmez de bir daha el atarsam bu kez çubukları boyayacağım.....

Yorumlar

  1. Lindos, simpáticos y coloridos!!! Saludos desde Argentina :)

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar canım ellerine emeğine sağlık.misafirlerin çok beğeneceklerdir eminim.denizin yeni yaşı kutlu olsun.daha nice uzun yıllara sevdikleriyle ulaşsın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Daha dur yaşın genç,ileriki yıllarda diyet yapmak daha da zorlaşacak...ben benden biliyorum...eskiden bir hafta içinde istediğim forma giriyordum şimdi 1-2 kilo için 40 takla atıyorum dha doğrusu atamıyorum çünkü tembelim tembel ve boğa burcuyum artık sen tahmin et iştahlıyım ve de oturunca zor kalkarım...şaka bir yana 40 yaşımı devirdim 42 oldum...metabolizmam yavaşladı,oturarak çalışıyorum akşama kadar vede akşam yatana kadar ağzım boş kalmıyor eee daha nasıl kilo vereyim ben sen söyle....
    kitap ayraçları çok hoş olmuş,ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin sen benim çocukların yaşına bakarak genç diyorsun sanırım ama ben de 39'um...Pek fark yok aramızda yani..Sorma ben de o kırk taklayı atıyorum. Tembel de değilimdir. Bazen Devrim dalga geçer benle. Bu kadar hareket edeyorsun gitmiyor kilolar diye. Yeme aç kal diyor bana..

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. İşte buuuu, harika olmuşşşş, Denizciğime şimdiden iyi yaşlar diliyorum. Çocuklar da çok sevinecek üstelik bu ayraçlara ama her yıl anne bu yıl ne yapalım derlerse şaşmam başına iş açmış gibi olmayayım. Kurabiye kalıbı fikri güzelmiş ben de kullanayım bir dahakine onları. Sapları peçete ile de kaplayabilirsin ya da altı yapışkanlı kağıtlarla da ya ya da kapkağıdı ile de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desinler fikrim geldikçe yaparım nolcak. Hoşuma gidiyor hediye vermek aslında. Hem böylesi de basit. İnsanlar kendi seçecek istediklerini....Bunlardan yapıp koymalı kenara hediye paketlerinin içine eklenebilir....
      Aslında önce netten bakarak ekrana kağıt yapıştırıp çizmiştim bazı şekilleri. Sonra kalıplar aklıma geldi işte. Daha kolay oldu.

      Sil
  6. hadi bakalımmm çocuklar seçim yapamayacaklar çünkü hepsi birbirinden güzel dikkat tartışma çıkmasın:))
    sakın kendiniz seçin deme harp çıkar:)) sen yada delikanlımız yapsın dağıtımı:))))

    çok çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice saol:)) eğlenceli oldular. Aslında 23 nisan yaklaşıyor mutlu olalım derneği çocukları için birşeyler mi yapsak???

      Sil
  7. iyiki üşenmişsin üşenmesen neler çıkacak kimbilir!hem eğlenceli hem çok güzel olmuşlar.ve çocuklar nasıl sevinecekler.onlar adı üzerinde çocuk!en küçük şeyden mutlu olmayı ve duygularını göstermeyi biliyorlar.ve sevindiklerinde mutlu olduklarında sanki güneş doğuyor yeniden.hele o koca koca gözleriyle bakmıyorlar mı insanın içi eriyor.deniz'in şimdiden hayırlı yaşları olsun diyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında üşengeşlik değilde ben minik işleri yapmayı sevmiyorum. Bana dah çabuk bitecen tonla iş ver yorulmam. Ama böyle minikler.....Teşekkür ederim. Ağzı kulaklarında Deniz'in. Haberleri olmalarına karşın dün dayılarına da telefon etti, pek bir keyifli diyor "cuma günü doğum günüm var gelin" diye....

      Sil
  8. Süper olmuşlar,ellerine sağlık.Sağlıklı,mutlu ve başarılı yılları olsun...

    YanıtlaSil
  9. deniz'in doğum gününü kutlamak istedim.mutlu yıllar ona.mutlu sağlıklı olsun her daim.iyiki doğmuş!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder