Devamı Hayat.....


Bugün çalışma varmış sabahtan akşama kadar elektirikler yoktu. Nette geçirecek zaman kitaba ayrıldı bu durumda. Elimde Puşkin'in Yüzbaşı'nın Kızı kitabı vardı öğleden önce onu bitirdim. Çocukların derse başladığı sırada da Devamı Hayat'ı aldım elime. Arada bir yemek hazırlama-yeme dışında da bırakamadım resmen....
Konu bildik 12 Eylül dönemi, sonrası aslında. Kitap, komünist partinin temsilcilerinin hayatlarından kesitler sunuyor bir yerde. Hep okuduk ya bu dönemi anlatan kitaplarda; işkenceyi, hapis günlerini, baskıları....Burada ise dışarıdaki hapis anlatılıyor. Serbestsiniz, eşiniz var işiniz belki de ama hapissiniz aynı zamanda.....

Yorumlar

  1. aslında demokrasiye laikliğe işimin olmasına rağmen ben bu duyguyu yaşıyorum.listeme aldım.keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  2. merak ettim
    o dönemi akşam bir dizide yine geçtiler
    içim katıldı ağlamaktan
    ihtilal tamamda belki ama işkence çok uyguarlık dışı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder