Bahçe işleri.....

 Balık mangalda daha bir başka oluyor....


 Bu arkadaş misafirdi yemeğe....


Dün bahçe işleri vardı yine. Epey bir meşgul eder bizi artık. Geçen hafta anti pası yapılan çardak bu hafta boyandı. Hep tepelerde çalışıldığından bu işi genelde Devrim yaptı ben yabani otları yolmaya verdim kendimi. Yol yol bitmedi malesef....Ara dinlanmemiz pek keyifliydi bu hafta. Hava da güneşli olunca çay keyfi yaptık yemek üstüne gazete falan okudum:)))))

İşlerin acillerini bitirince üst kata geçtik. Kiracımızın evin bir güzel sildim, sabahtan havalandırdığımız halıları serdik evini yeniden yerleştirdik. Havalar güzel gidince şansımıza kurudu herşey...Şimdi bir tek yer minderine kılıf dikme kaldı. (ıslaklıktan mı bilmem yırtılmış kılıfı)

Çocukların karınlarını da doyurduktan sonra sonunu merak ettiğim kitabımı da bitirdim, ütümü yaptım, akşam yattığım yeri pek beyendim resmen:)))

Bu arada daha önce bahsetmiştim şiddetli karın ağrımdan gittim doktora safra kesesi taşından şüphelendi ama ultrasonda çıkmadı. Doktor yine de kan tahlillerine göre kesin taş düşürdüğümü düşünüyor. İş yeniden o ağrıyı çekmeye kaldı. O anda gideceğim hastaneye. Bu  iki olmuştu bakalım artık....

Yorumlar

  1. AFİYET OLSUN .BALIKLARI TANIYAMADIM,NEDİR ONLAR

    YanıtlaSil
  2. Misafiriniz pek hüzünlü bakmış:)
    Çok geçmiş olsun.
    Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek sessizdi. Karnı doyunca da gitti zaten...

      Sil
  3. bayağı yorulmuşsun!kendine dikkat et ama birden bu kadar çok çalışınca vucüt tepki verebiliyor.misafirinizi çok sevdim keşke bana da gelse:)bu sıralar hayvan dostluğunu çok özlüyorum.o bambaşka bir duygu.
    bu arada hem eline sağlık hem helal olsun.üst katı temizlemen yerleştirmen..süpersin..
    ve evet kesinlikle bir daha ki inşallah olmaz ağrıda hemen gitmelisin.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayvanları uzaktan sevenlerdenim. Zarar görmesinler kesinlikle, karınları doysun...Ama dokunamam ben hiçbirine. Bir de Ada'nın kedi ve köpeğe alerjisi çıkmıştı. Uzaktan sevgi bizimkisi....
      Bir de kız gelse de anlatsak durumu o kadar rahatlayacağım ki. Stresi bitiriyor beni...Teşekkür ederim:))).

      Sil
  4. afiyetler olsun canım.mangalda balık sevmeyen yoktur herhalde.misafiriniz çok şekermiş...bahçe işleri insanı zorluyor yoruyor ama sonucu güzel oluyor.inşallah önemli bir rahatsızlık çıkmaz.inşallah bir daha o karın ağrısını yaşamazsınız canım.kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mihrimah. Haklısın bahçe her türlü emeğin karşılığını veriyor:))

      Sil
  5. geçmiş olsun canım benim
    bizde babamı dolaştırdık bir haftadır doktorlarda birazdan da birine daha götüreceğim bakalım taş safra kesesinde kesinleşirse ameliyat günü alacağız :)
    umarım seninki düşmüş gitmiştir...

    YanıtlaSil
  6. gelince bir şok yaşayacağı kesin ama bişey söyleyeyim mi sizin gibi ev sahibinide her yerde arasa bulamaz..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun :( Ayrıca ohhhh afiye olsun.

    YanıtlaSil
  8. BAlıklara bayıldımmmm mis missss...Onca işten sonra yattığın yeri beğenmeseydin şaşardım:))) Şanslı kiracılar vallahi, siz karı koca eksik gördüğünüz şeyleri de yaparsınız ilave olarak... görünce şaşıracaklar resmen:) Ağrın için geçmiş olsun taş çıkmaması iyi olmuş bence inşallah tekrarlamaz...

    YanıtlaSil
  9. Bilmem ki memnun gibiler bizden. Kız hatta (evini su basmadan önce) benim gibi bir ev sahibi olduğu için şaşırdığını söylemişti. Ben pek karışmam da gençlere..Bu sabah geldi zaten bu tatsız haberi vermek bana kaldı ama oldukça sakin karşıladı. Eve girdik birlikte "ben bir değişikli görmüyorum" falan dedi....
    Doktor kesin taş diyor Şule, yine ağrıyı çekince gidecekmişim....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder