Yepisyeni kitaplarım

 Elimdekiler bitmeden yeniden kitap aldım...Kitap ama fuzuli alışverişten sayılmaz dimi...Yukarıdakiler benim. İlknokta'dan ikinci alışverişim oldu. Elleri çabuk değil ama olmayan kitap için arayıp haber veriyorlar. Genelde kelepirlerin içinden seçtim kitapları. Zamanında okumadığım, bilmeyin denk geldiğim epey hoş seçenekler çıkıyor karşıma kelepirlerde....Gerçeğin Büyüsü'nü Devrim istiyordu. En pahalısı da o zaten...


Bunlar da çocuklar için seçtiklerim. Dikkatinizi çekerim futbol kitabı da var. Gözleri açıldı onu görünce. Pek aşığız ya futbola bu aralar...Biraz kalınca bir kitapmış bakalım okuyacaklar mı....

Bu arada dün havalar çok güzel diye erken mi havalara girdim bilmem. 1 haftadır beni yoklayan öksürük dün tavan yaptı ve bu sabah doktora gidildi. Boğaz telef olmuş, ciğerlere inmemiş ama inmesi muhtemel mikrop mevcutmuş. İlaçlarımı aldım döndüm. Neyse ki çocukları hasta etmedim ya (burada tahtaya vurulur)......  

Yorumlar

  1. Bir kitap bir de hobi malzemelerine dayanamıyorum ben de Saadetcim, ne güzel seyretmesi bile :)
    Geçmiş olsun canımcım yaaa, o öksürük çok kötü ediyor insanı değil mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar hobilerle pek seyrek buluşur oldu ben. Genelde hep kitap okuyasım var. Acayip seviyorum kitap sitelerinde dolanmayı. Bunu da almalı, bunu da okumalı diye diye dolanıyorum:)))
      Saol Banu. Haklısın öksürük felaket. Kaç gecedir kötüydü uykum zaten öksürükten ama gündüzleri capcanlıydım. Bugün yıktı beni resmen.

      Sil
  2. Geçmiş olsun.Yeni kitapları keyifli okumalar:)
    sevgiler derya:)

    YanıtlaSil
  3. oh ne güzel yapmışsın .keyifle oku inşallah.
    banucam gibi bende kitaplara dayanamıyorum.koyacak yerim kalmadı:(

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okuyun kitaplarınızı.
    Bu arada çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder