Kitabınızı nasıl okursunuz????





Eylül harikalar diyarında mimlemiş beni. Der ki " ne şekillerde kitap okursun"

- En çok yatarak okumayı severim. Salonun ortasına uzanır okurum kitabımı...Bazen çayımı içeceksem koltukta okurum..Ya da tv karşısında okuduğum olur. Kitap sarmışsa beni televizyon hiç etkilemez. O zamanda çoğunlukla masa başında okurum kitabımı (yine elimde suyum-çayım. Dökmeyeyim etrafa dimi ama).



- Otobüs kitap okumak için en uygun yerlerden biri aslında. Malesef beni araba tuttuğundan ben bu zamanları öldürüyorum:(((

- En son aldığım kitap bir tane değil. İlknokta'dan toplu sipariş vermiştim. 19 tane yeni kitabım geldi. 6 tanesi çocuklar için....

- Ben bir Amin Maalouf hayranıyım. Okuduğum tüm kitaplarından keyif aldım (6 tane) Bir de Marlo Morgan'ın Bir çift yürek'i....

- Hiçbir kitabın sonuna bakmam. Arka kapağını okurum, sayfa sayısına bakarım. Ama asla sonunu okumam. Araları okuyamam sanırım sonunu bilirsem....


Yorumlar