Kar sonrası bahar lazım bana......

 Ani verilmiş bir karar, fakir bir sofra, maksimum keyif.....

 Açan çiçeklerim. Baksanıza mevsimin ilk papatyaları açtı bile:))))

 Biraz bahçe ile ilgilenmece....

 Bir de minik ellerden içilen çayla gel keyfim gel.....

Cumartesi günü kar kyfi yapıldı, çocukların gazı alındı. Pazar günü ıpılık hava görülünce de azıcık bahçe ile uğraşıldı. Ben iyice boy atmış otları yoldum, biraz çapa yaptım. Devrim de bazı yerleri bellidi. Domates fidanları için dikim yaptı.....
Birden esti bana "hadi semaverde çay demleyelim" oldum. Hemen hoplatma deriz biz kabuklarıyla minik patateslerden hazırladım. Kahvaltılık birşeyler. Semaverde çay....Etrafta mis gibi kokmaya başlamış çiçekler....Benim olayım bu işte.

Yorumlar

  1. Resimler çok güzeldi tam bir bahar havası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bugünlerde havalar çok hoş gidiyor. Bugün mesela güneş pek yok ama ılık bir hava var....

      Sil
  2. Bundan güzel keyif mi olur:) Süper.
    Her daim mutluluk dolu olsun yuvanız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Ayşım sizin oralarda çok güzeldir şimdilerde...Bir de deniz yürüme mesafesindeyse süper bence....

      Sil
  3. Vücutta elektrik falan kalmaz , valla gel keyfim gel...
    Bu olay güzelmiş....
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, acayip bir keyif. Günlerde uzamaya başladı artık daha sık yaparız bu piknikleri biz....

      Sil
  4. off nispet yapar gibi..:) kızma bana valla özendim.şehir,kirlilik,kapalı hava ve soğuk bezdirdi beni galiba.keyfiniz hep daim olsun .
    dipnot:bahçe çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul ediyorum çatlatmalık görüntüler bunlar. Hele ki doğu illerini, içerileri düşününce....Cenette yaşıyoruz biz aslında....
      Bahçem fena değil. Geçen yıl diktiğim bazı sarmaşık güllerim de tutmuş. Dün iyice bir baktım onlara. Oturma alanımız bahara daha bir güzel olacak....

      Sil
  5. kesınlıkle tam catlatmalık göruntulerr...ayyyy cok kıskandım..canım ALLAH arttırsın mutluluk resımlerınızı......

    YanıtlaSil

Yorum Gönder