Tatil dağınıklıkları

 Bu dağınıklıktan önce şu köşedeki yeşil sepetteki hayvanlar vardı ortalıkta. Bir akadar daha üstelik....Onlardan sıkıldılar peluşları döktüler ortalığa...

 Robotumuzun canı çıkmış, bir tamir istiyor sanki....


Ne çok maymun dikmiştim bir aralar.....

Tatil dağınıklarımız bunlar. İyiki kapalı balkonum var beni inanılmaz kurtarıyor. Değilse benim gibi bir cadı anneyle çocukların işi zordu valla:))) Şaka bir yana dağınıklık ruhumu sıkıyor sanki. Ama balkona yayılıyorlar, arada mayınlara basıp canım yanınca bir toparlamalarını talep ediyorum. Bir de süpürecekken tabiki. Değilse halı görünmeyecek oyuncaklardan.....

Aylardır nasıl özlemişler bu oyuncakları. İplerinden boşandılar sanki.Düne kadar şu sert satın hayvanlar hep ortalıktaydı. Akıllarına geldi yumuşakları sordular. Kolilerde kaldırmıştım hep tozlanmasınlar diye. Ne çoklarmış. Şu fotofrafta gördükleriniz kadar daha vardır ortaya çıkarttırmadığım. Zaten dün de dedim "kimilerini ayıklayıp ihtiyacı olanlara versek mi" diye. Olur dediler bakalım ayıracaklar mı???

Yorumlar

  1. Oynasın delikanlılar ne güzel iki arkadaş olarak,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin sıklıkla birbirlerine giriyorlar. Yaşları da yakın ya çatışma çok fazla. Kıskançlık da cabası.....

      Sil
  2. uzun süre oynamayınca yenı oyuncak hıssı uyandırıyor :)

    YanıtlaSil
  3. aynı dertten müzdaripppp anne...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten de özlemle saldırmışlar gibi halleri var :)) Allah kolaylık versin canımcım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder