geri dönüşüm kutu




Bu kutunun içinde  sanırım bir çeşit pekmez gelmişti. Ne zamandır da duruyordu öyle. Beyaza boyamıştım hatta bir ara am sonra ne yapacağıma karar verememiştim.

Geçenlerde öyle artık kumaşlara bakınırken iyice yıpranmış kıl çuval minder kılıfı çarptı gözüme. Kapaktaki çiçek deseni minderin tam da ortasındaydı. Aşağı doğru dal iniyordu falan. Neyse kırptım onu bir güzel kutunun içine dışına yapıştırdım. Hatta bu minderin arka kısmından da daha önce yaptığım kapı çelengini kaplamıştım ben.....
Çiçek desenini de kapağa yapıştırdım. Yaprakları öylece bıraktım kapağa göre kesmedim. Duruyor şimdilik öylece kitaplıkta. Hala ne olacğına karar veremedi....

Yorumlar

  1. çok otantik olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. harika ellerine sağlık kapağa bayıldım. el emeklerin hep doğanın bir parçası gibi süpersin.

    YanıtlaSil
  3. Nasılda eskiyi hatırlatıyor ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de. Eskiden bu tür desenler ne çok vardı...

      Sil

Yorum Gönder