odunlara devam--dilim odundan resimlik--

 Oğluşlarımın küçüklüğü böyle sevimli sevimli gülümsüyor bana her daim....

 İpleri tutturduğum yere düğümler belli olmasın diye nazar boncukları yapıştırdım...



 Tombik Deniz...

 Arkadan görünüşü...


Odunlara devam edelim dimi ama. Öyle bırakmak olmaz. Yine artık malzemele, yine odun dilimleri ve çok hoşuma giden bir resimlik.....

Resimliğin çerçeve kısmı çatı izalasyonunda kullanılan bir malzeme. Adını bilmiyorum açıkcası. Bu böyle ince uzun bir parça Urla'da yapılan tadilattan kalmış, kenara atılmıştı. Hemen arabaya attım ne olur ne omaz:))))

Aklımda çerçeve yapmak vardı ama nasılı yoktu açıkcası. Bir akşamüstü dellendim resmen, ilk kez dekupaj testeresini kullanarak parçaları kestim. Uygun yerlerden matkapla delerek ip geçireceğim yerleri hazırladım.

Yukarıda görülen minik dilimlerimi de deldim. Sonra çerçeve kısmını çiviyle çakarak birleştirdim ki epey zorlandım. Çiviye gelen bir malzeme değil dağılabiliyor, bir de minik çivilerle parmak hedef olabiliyor. Bir güzel vernikledim tüm parçaları daha sonra...

Sonraki aşama da ise dilimler ip yardımı ile çerçeve ile buluştu. Aralarda ip potlukları da olmuş azıcık....

Üzerine de hep eski fotolar:))) İtiraf ediyorum en zor aşama buydu. Sonuçta fotoğraflar kesilecek. Hangileri kurban edilecek. Ama güzel de olsunlar...Resmen tüm albümleri tekrar tekrar karıştırdım. Bu arada bir güzel bakmış da oldum tabiki:))) Devrim'le benim taa tanışmadan önceki fotolarımız, çocukların bebeklik fotoları......Salonum fotoğrafçı dükkanına döndü yerden bir foto bakıyor.....

Yorumlar

  1. ayy buda çok harika olmuş otantik olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş annemde bende çok beğendik.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Annene ve sana sevgiler Sevtap:)))

      Sil
  3. gördugum ennn guzel resımlık dıyebılırım..hıc abartısız...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Benim de çok içime sinen keyifle kullandığım bir proje oldu bu açıkcası. Bazen yapıyoruz ama tam olmuyor. Bu cuk oturdu.....

      Sil
  4. Emeğine fazlasıyla değmiş, bu çalışmanı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Vayyy... Bu da çok güzel fikirmiiiş, hatta dilimlerin arkalarına da yapıştırılır resim ve ortadan tek iple bağlanır, döner durur :)
    Harikasın, bu gidişle yakmaya odun kalmayacaaaak :))
    Çerçeve malzemesi OSB, bodrumda var da :))

    YanıtlaSil
  6. OSB'yi duymuştum buymuş demekki:)))Bir ara Devrim'e yeniden bu miniklerden kestirirsen dediğim gibi tek iplisini deneyebilirim. Onu da anneme yapayım hatta. Hep bana olmaz dimi ama....
    Biz de odun eksilmez Banu. Devrim çöpçüdür bulur illaki....

    YanıtlaSil
  7. HArika olmuş, ellerine sağlık, farklı renklere boyanabilir özellikle beyaz çok yakışır bu şekilde isimler yazılabilir, bir tane Deniz yazıp Denizin resimleri, Bir tane Ada yazılıp Adanın resimleri:))Malzeme bol nasılsa sende bence oda kapısı süsü de yapılır bunlarla... O malzeme sıkıştırılmış sunta, suntalam sen bana sor malzemeleri :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)))Beyaz benim de aklıma gelmişti ama sonra böyle doğal olsun istedim. Malzeme için Devrim babaya ihtiyacık var. Elimde kalmadı dilimlerden. Açıkcası elektrikli testeriyi kullamayı göze alamam daha...Odunlarla yapılacakların sonu yok gerçekten de azıcık hayal gücü lazım. Bende de ondan az işte....

      Sil
  8. anaaaaaa :)))))))))
    şahane yaaa :)

    YanıtlaSil
  9. Çok orjinal olmuş canım ellerine sağlık, iyi fikir:)

    YanıtlaSil
  10. tüm aile sehpa üstüne albüm için sıraya girebilir:))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. bahaneyle resimlere de bakmış oldun iyi olmuş..nostalji lazım ara sıra..bayıldım buna harika olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma çok severim albümleri karıştırmayı, epeydir de ellememiştim. İyi oldu dediğin gibi:))Teşekkür ederim....

      Sil
  12. Ellerine sağlık şeker. Oğluşlarının gülümsemesi hayatları boyunca yüzlerinden eksik olmasın inşallah. Sağlık ve keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Dilek:))) Hoş insan büyüdükçe o gülüş giderek soluyor ya umarım hayat en azından sıklıkla gülümsetir onları, çocuklarımızı.....

      Sil
  13. bayılıyorum sizin bu odun parçalarıyla yaptığınız çalışmalar.çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanay:)))seviyorum ya odunları onlarla daha bir güzel çalışıyorum sanırım....

      Sil
  14. süper görünüyor-ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. super olmuş-elinize sağlık-bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder