Mini astronotlarım....

 Önce burada fotoğraf çektirdik....


 Kıyafetlerini giyip bekleme aşamasındalar...

 Alışveriş merkezinin çeşitli noktalarına yerleştirilmiş maket ve panoları dolaşıp bilgi aldılar, sorular sordular...

 Kask giyme aşaması, sanırım çocukların en sevdiği kısım...
Aşağıda görünen tünel gibi yere girdiler, görevliye sordum nasıl bir ortam diye. Altlarında yumuşak bir zemin varmış, zıplattılar üstteki ekrandan da biz gördük çocukları...

 Mini gezi sonlandı...


Dün Onur'un doğum gününden sonra kardeşime yakın olan Kipaya gidip alışveriş yapalım dedik. Tesadüfen yukarıdaki Ay'a ayak basıyoruz etkinliğine denk geldik. Çiğli'de 5 aralığa kadar devam ediyormuş. Fotoğraf çektirirken bir baktık asıl atraksiyon arkamızda. Devrim çocukların girdiği sıranın uzunluğunu  görüp biraz mızıklansa da onu ekarte edip biz de dahil olduk.
Etkinlikte çocuklara ay, aya gidişler, uzay mekiği gibi konularda mini bir tanıtım yapılıyor. Önce dolaştılar, sonra ekrandan bilgilendirildiler en sonda tünel gibi bir alana girdiler. Ama o kıyafetleri giyip, kaskları takmak ayrı bir keyifdi. Yüzlerinden açıkca belli oluyordu....
Neyse ben olayı görüp etkinliğe çocukları kattım. Sonra başkalarının konuşmalarından önceden randevu alındığını falan öğrendim belli saatler için. Ama hiç sorun çıkmadı bizle ilgili iyi bir tesadüf oldu yani:))) Randevu olayına girsek Devrim'i hiç razı edemezdik biz.
Deniz kısa buldu geziyi (yarım saatten fazla) ikisi de eğlendiler, bilgilendiler. Mini astronot diplomalarını aldılar....
İlgilenenlere etkinlik 8-27 aralık tarihleri arasında da Balçova Kipa'da olacakmış....

Yorumlar

  1. Çocuklar için harika olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet süpriz bir etkinlik oldu, keyif aldılar

      Sil
  2. ne kadar şanslılar ve çok eğlenmişler belli.bende gezmeyi isterdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) şimdiki çocuklar çok şanslı haklısın. Hele de büyük şehirlerde yaşayanlar..

      Sil

Yorum Gönder