Limon ağacı


Nette kitaplara bakarken denk geldiğim merak edip aldığım bir kitap Limon ağacı. İsrail ve Filistin arasındaki savaşı iki aile üzerinden anlatıyor. Açıkcası ne kadar düzenli haber takip eden biri de olsam hiç bilmediğim bir tarihmiş bu savaş...Kitabın yazarı tek tek tüm taraflarla konuşup anlatmış savaşın taaaa başlangıcından iki binli yıllara kadar olan bölümünü...
Dili biraz zor kitabın yer yer yeniden okumak zorunda kaldım. Ama okunması gerek bence. Bizim tarimizdeki gibi hele işkence anıları insanı gerçekten etkiliyor....Yok yere başlatılmış, savaş isteyenler tarafından sürekli körüklenmiş, sürekli masum insanların ölmesine neden olmuş bir savaş....

Yorumlar

  1. çok merak ettim,alıp okuyacağım...

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler. Adını duymuştum bu kitabın. Benimde okuduğum kitapları bir toparlayıp içeriklerini kısa kısa yazmam gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece merktan alıp okudum ama kesinlikle okunmalı bence...

      Sil
  3. Ben de biraz limon aşkım yüzünden alıp okumuştum, dili ağır ama konu güzel aslında güzel olan savaş değil tabii ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım beni de ilk olarak kitapta çeken en önemli şey limon ağacı olmuştu. Bir türlü bahçemde yetiştiremedim....

      Sil
  4. bende merak ettım sankı bır donem fılmını cekmıslerdı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduktan sonra araştırdım çekilmiş evet. seyretmeli onu da aslında..

      Sil
  5. oldukca acıklı b ır konusu var gıbı geldı bana ...aglaya aglaya okucaz gıbı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acıklıdan ziyade gerçekler. Aslında bizim yakın tarihimizde de yaşadığımız işkenceler, orada artı evlerinden olma durumu....

      Sil

Yorum Gönder