Lamba yaptım yine....


 Yukarıdaki yuvarlak ahşap bir oyuncağın parçasıydı. Ortasındaki yeşil kısmı kıl testere ile kestim...

 Beyaza boyadım daha sonra.....Yukarıda görülen delikler ve kelepçe arasına beyaz tel dolayarak iki parçayı buluşturdum ki lambam rahatça asılı kalabilsin.

 Yine evin çöplüğünde bulduğum yuvarlak bir metal kelepçenin (sanırım eski bir boya kovası kelepçesiydi) etrafına tülü yukarıdaki gibi diktim.....

 Lambam hazırlandı nihayet.....


Alttan görüntüsü. Çekerken lambasını takmamışım...Bağladığım teller bu fotoda görülebiliyor....


Denk gelenler olmuştur kapalı balkonuma bir zamanlar dantellerden avize yapmıştım. Kullanılan lambanın etkisiyle sanırım zaman içinde şekli bozuldu çirkinleşti. Yeniden düzeltmek için yerinden çıkarttım. Bir zaman öyle alt kattı atılı durdu garibim.
Daha sonra İkea'da gördüğüm bir lambadan esinlenerek yönümü değiştirdim. Yukarıdakini yaptım kapalı balkonuma....

Resimlerin altlarında nasıl yaptığımı anlatmaya çalıştım zaten. Tamamen geri dönüşüm oldu yine. Kullandığım tül de balkonumun tüllerinden takım oldu yani...Kelepçe ve tülü buluşturduktan sonra alttan büzdürerek yakma güllerle süsledim....

Yorumlar

  1. ellerine ve fikrine sağlık arkadaşım.çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. aaa ikea daki lamba nın aynısı olmuş vallaaa çok beğendimmmmmmmmm sen bir harikasın!

    YanıtlaSil
  3. Vallahi senin depo da Banuyu aratmıyor:)) Yakında depodan resimler isteyeceğiz ona göre toparlanın sonra dağınıktı orayı çekemedik istemem:))
    Lamban güzel olmuş da tehlikeli değil değil mi o tüller, ben Bade'nin odasına yapmıştım korktuk takamadık tül olması yüzünden, uzun süre yakınca ve ampul ısınınca alev alır diye, iyi günlerde dikkatli kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim depoyu fotoğraflamak zor olur ama. Ortalıkda değiller genelde kolilerde sakladım çoğunu. Dağınıklığıa azıcık alerjim var da....Bu kez de bir şey lazım oldu mu hepsini dök topla:)))
      Tasarruflu lambalarda sorun olmaz dedi devrim. Ben sıkıntısız kullanıyorum. 2 ay oldu bunu yapalı şu ana kadar lekelenme bile olmadı tülde...

      Sil
    2. Ben bildiğimden değil korktuğumdan söyledim can, bana da öyle denmişti Bade'ye yaptığımda bu yüzden lamba kısmını kullanmadık nihayetinde çocuk odası Allah saklasın birşey olur falan diye...

      Sil
    3. Ben çocukların odasına da ip lambalardan yapmıştım. Geçen kıştan beri kullanıyorlar onda da sorun yok. Deformede olmadı o. Ama haklısın işin içine çocuklar girince 2 kez düşünüyoruz...Devrim'in bahsettiği eski tip lambalarda ısınma oluyormuş. Bu tasarruflular ısınma yapmaz demişti.

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım, gene çok iyi bir iş çıkarmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Fadiş eldeki ve evdeki imkanlarla olduğu kadar artık:)))))

      Sil
  5. harika olmuş ne kadar yaratıcı

    YanıtlaSil
  6. ayyy çöok güzel olmuş... ahhh ahhh yakın olmak vardı seninleee:))

    YanıtlaSil
  7. Tamamen geri dönüşüm ve çok yaratıcı hakikaten :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder