günün fotoğrafı-siyah-

 Deniz'in...

 Ada'nın...

Devrim'in....

10 Kasım'ın fotoğraf kosunu siyahtı. Bugüne özel bir konu olarak düşünülmüş mutlaka. Ben Atatürk'ün fotoğrafı dışında siyah ne olabilir diye bir kaç gündür düşünüyordum. Sonra göz bebeğini olabildiğince yakından çekmek istedim. Bugün benim evin erkeklerinde teker teker deneme yaptım. Cık....
Deniz fena poz vermedi aslında ama siyah vurgusu az oldu onda. Ada; aman allahım nasıl kıpırdık. Dakikalarda elimde makina gözünü takip ettim...Devrim'den umutluyduy o da gözünü kıstı durdu.....Sonuç fiyasko azıcık:))
Yine de napıyoruz niyetlendiğimiz fotoları paylaşıyoruz....

Yorumlar

  1. derler ya ben adamı gözünün bebeğinden bilirim diye o geldi aklıma:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zormuş gözbebeği çekmek. Ama hepsininki de ne kadar farklı oldu. Çok net olmasa da hoşuma gittiler

      Sil

Yorum Gönder