günün fotoğrafı-puantiye

Evde bulabildiğim tek  puantiye......

Yorumlar

  1. puantiyeyi seviyorum.daha dün aldım puantiyeli kumaş,kurdela..dikiş de bilmem,artık ne yapcaksam,elde bişeyler yaparsam,bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki pek puantiye hevesim ykmuş konu bu olunca "ne çekecem ben şimdi" diye düşünüyordum ki gözüme bunlar ilişti. Pötikareyi çok severim ben...

      Sil
  2. çok şirin.Bende de var ama hiç aklıma gelmemişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkilerde kapı girişinde askıda asılı duryorlar ne zamandır. Değilse aklıma geleceğini hiç sanmıyorum. Kullanmadım bunları çünkü...

      Sil
  3. Bu etkinlikleri takip etmek pek hoşuma gidiyor. Bende bir ucundan yakalayıp katılırım belki ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıl bence çok keyifli. Ben günlük yayınlıyorum fotoları ama çok kişi biriktirerek veriyor. Zorunluluk da yok yani..

      Sil

Yorum Gönder