Gölet zamanı....

 Bulutların şöleni var bugün gökyüzünde



 Bu vatandaş heykel gibi durdu epey. Hatta sıkıldım ben kalktım ne zaman kımıldadı bilemiyorum...

Çocukları gezdirmek için midilliler var Gölet'te. Bir tanesi bizim sofraya dadandı. Elma ikram ettik kendisine.....

Bugün Göle'e gittik. Hem piknik hem maç için. Aslında benim aklımda Çeşme taraflarını gezmek vardı ama evin sıpaları istemediler. Maç yapacaklarmış. Şu futbol çok can sıkıcı olmaya başladı:(((((
Benim oğluşlar gezmeyi hiç sevmiyorlar. Ya top oynasınlar ya evde vakit geçirsinler. Ben gezmek, fotoğraf çekmek istiyorum aslında ama bir süre daha benim istekler rafda bekleyecek gibi....

Yorumlar

  1. ne guzell yerlermiş...saadet cım ıkı oglun var sanırım ınsallah bır de kızın olursa o anlar senı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel yer. Yapay bir gölet ama hoş hazırlanmış, etrafında hobi bahçeleri, mangal alanı, oyun alanları falan var...
      2 oğlum var Ada ve Deniz. Ama çocuk olayını kapattık artık. 38 yaşındayım ve açıkcası bu sıpalar biran önce büyüsün isteklerimi gerçekleştirebileyim istiyorum.

      Sil
  2. Açık havada süper olmuş futbol ama dediğin gibi kendi isteklerimizi gerçekleştirmeye çok az fırsat oluyor bazen hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma üstelikde ben çalışmayan evde bir anneyim. Ama yine de tüm herşey onlara göre yönleniyor. Hoş bunda benim hatalarım da yok değil...

      Sil
  3. ALLAH bagıslasın...ınsallah hayırlı gelınler alırsında kız cocugunu aratmaz:)))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yerler...futbol konusu ise cidden can sıkıcı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bir yer. Hem eve yakın (arabayla 15 dk) hem de temiz açık bir alan....

      Sil
  5. Ne kadar güzel fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  6. Canım benim hayat artık onların isteklerine göre ilerleyecek yada sıraya binecek proğramlarınız:)

    Çektiğin fotolar süper ördek kardeşe kal gelmiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Hatice bir yerde iplerimden kurtulmam lazım. Yapmak istediğim yapamadığım şeyler var ve mutsuz oluyorum açıkcası. Biraz büyüseler ciddi ciddi kendimi doğaya atıp trekkinglere, fotoğraf gezilerine katılacağım. Görülecek, aşılacak o kadar yol var ki...

      Sil
  7. olsun...bak ne güzel resimler çıkmış ortaya...

    YanıtlaSil
  8. allah bağışlasın ne de güzel resimler maşallah :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder