Bugün kahvaltı oğluşlardan....

 Bakar mısınız nasıl dikkatli çalışıyorlar...

 Yumurta soyla işi Ada'nın


Ada sabahları çok erken kalkar. Tatili falan yoktur vatandaşın 6.30 dedin mi ayaktadır. Sıkılıyor  da herkes yatakta çünkü tepemizde dolanır durur. Bugün  baktım 2 kardeş maç konusunda tartışıyorlar "gidin kahvaltı hazırlanmasına yardım edin" diye kızdım bunlara. Ama ben Devrim'i mutfakta sanıyordum. Bir girdim ikisi de girişmiş işlere bu haldeler. Yani fotoğraflamamak olmazdı....

O mıncıklanmış domatesler, (elleri kesilmesin diye meyve bıçağı kullanmışlar da) üzerine oklar çizilmiş salatalıklar daha bir tatlıydı sanki...

Yorumlar

  1. sizin için gurur verici bir kahvaltı olmuştur ( : oğluşlarınızız ellerine sağlık ( : hepinize afiyet olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle keyifliydi onların ellerinden yemek. Özellikle Deniz çok sever mutfak işini. Bu akşam da zaten hamurişi birşeyler yapacağız birlikte bakalım..

      Sil
  2. maşallah maşallah harikalar

    YanıtlaSil
  3. oy oy oy yerim ben bu oğluşları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman öyle olmasalar da sabah tam yenmeliklerdi:)))

      Sil
  4. Ay Ay benimkileri de görürüm inşallah böyle
    bunlar çok tatlılar maşallah
    Artık sırtınız yere gelmez:)

    YanıtlaSil
  5. ay parmaklarınızı yesinler sizin ya şekerler :)

    YanıtlaSil
  6. maaşallah, erkek adam yapmaz demeden ellerini hamurlamak en güzeli , aferin yakışıklılara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayamaya bizde o olay yok. Hatta kahvaltıyı çoğunlukla eşim hazırlar. Ben rahat rahat yatakları falan toplarım. Çocuklar görüyorlar yani...

      Sil
  7. emınım cok lezzetlı bır kahvaltı olmuştur:)))

    YanıtlaSil
  8. Anaaaam ne şanslısııın, benim oğluşlar eşşşek kadar oldular ama hala benden beklerler :))

    YanıtlaSil
  9. süper bir görüntü aferin yakışıklı oğullarıma işte budur.
    lütfen takdir ve teşekkürlerim oğluşlarıma iletilsin (ki devamı da gelsin:))) )
    İşte gerçek adam gibi adamlar , her zaman her yerde yanımızda olanlardır.
    Yetiştiren anne babayı da atlamayayım bu arada asıl teşekkür sizlere:)

    bizde de kahvaltı hazırlama eşimin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Okuttum Ada'ya (şu an yanıma geldi de) Bence de devamı gelsin. Hatta çay demlemeyi öğrensinler ki süper olur. Hoş ateşli faaliyetler için erken daha.....
      Zor bir iş değil belki ama kahvaltının başkası tarafından hazırlanması çok iyi geliyor bana. Bu arada sabah bir iki şeyi hemencecik hallediveriyorum....

      Sil
  10. ohh ne güzel aferin onlara :)

    YanıtlaSil
  11. Oyyy oyyy bal kahvaltı yapılmış sayelerinde:)) Devam etsinler Saadetciğim, erkek çocuğun mutfakta ne işi var diyen anneler görsünler vallahi, geleceğe de hazırlanıyor bu yolla çocuklar aslında, tebrik ediyorum her ikisini de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Bence de. Benim annemde hiç ayrım yapmazdı. Ben abimin kendi pantolanlarını ütülediğini bilirim yeri geldiğinde. Şansıma Devrim'lerin ailesinde de böyle bir durum yok. Gönlüme göre yoğurmaya çalışıyorum bu sıpaları:)))

      Sil

Yorum Gönder