bahçe işleri başladı yine



Cumartesi zeytin toplamıktık, dün de toprağı havalandırmaya başladık. Yağmur yağdı ya toprak ıslandı azıcık kuruyken çapa hiç olmuyor...
Anlatmıştım benim evin etrafında bina yapmak için kayalar kırılmıştı bayramdan önce. Biri tüm harfiyatı taşıdı ama birininki duruyordu. Dün fikrim geldi o bembeyaz taşlardan niye faydalanmıyordum ki.....Devrim taşları el arabasıyla taşıyıverdi bana ben de çapa yaparken bir taraftan da güller-ağaçların etrafına böyle dekoratif birşeyler yaptım. Daha önce de bizim topraktan çıkanlarla yapmışlığım vardı ama onlar azdı hepsine yetmemişti...Gözüme pek bir hoş göründü:)))Bir dahaki hafta sonu bahçenin diğer taraflarıyla çalışmaya devam bakalım...

Yorumlar

  1. nekadar güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Taşlar bence de pek hoş durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde çok içime sinde. Kış bitsin aklımda daha çok fikir var bakalım...

      Sil
  3. kıkskanarak ımrenerek bakıyorum yaa:)) ne kadar guzel bahceyle falan ugrasabılıyor olmann:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)))kesinlikle keyifli bir uğraş insanın eli toprağa deyiyor, çıkıp bir hava alıyor...

      Sil
  4. ya ne güzel
    Rabbim bizede bahçeli bir ev nasip etsin çok güzel özendim mutlulukla yaşayın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gönlünüze göre bir eve sahip olursunuz:))))

      Sil
  5. Oh mis mis. Daha ne olsun. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. bu habhçenin bir 10 yıl sonraki halini de görmek isterim gelin gibi süslüyorsun ne güzell ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sen bir de Devrim'le mücadelemi görsen. Ben daha dekoratif iç açıcı şeyler yapmak istiyorun O dağıtmayı seviyor. Bakalım zaman içinde kim galip gelecek:)))

      Sil
  7. ne iyi yapmışsın...çok güzel olmuş...valla ben de imrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim her zaman biz Buca'dayız. yolun buralara düşerse.....

      Sil

Yorum Gönder