rengarenk mutfak rafım....

 Daha önceden yaptığım lavanta keseleri...Ve odun diliminden nihalem...

 Rafın üstüne renkli bulduğum şeyleri yerleştirdim. Zaman içinde iç malzemeleri değişecektir illaki. Şimdilik böyle görünüyor...

 Bu rafın olduğu köşenin genel görüntüsü. Üzeri renkli iplerle örülmüş tabureler, pötikare masa örtüsü ve renkli raf birarada...






Bu da rafımın ham maddesi çekyat kolu efendim. Tam orjinali böyle değildi aslında unutmuşum çekmeyi baştan. Şu boşluk görünen yerde demir bir şey vardı söktük. Aradan 2 çitayı daha söktük.

Hani kırmızıları yaparken bahsetmiştim ya mutfağıma raf yapıyorum diye. Bitti boyandı, süslendi, boya kokusu gitti yerine takıldı....
Kapalı balkonu yaptırdığımızda oraya koyduğumuz çekyatın kolları fazla gelmişti. Söktük aylardır alt katta ordan oraya atılıp duruyordu. Bir nevi yayıntı. Hadi söküp yakalıp bunu dedik. Devrim biraz düzgün sökmüş etinden sütünden faydalandık resmen....
Burada paylaşmıştım çıkan kumaşlarla puf kapladım. Çekyata takım oldu haliyle. Kalan kısmı da o zamandan (ki 1 ayı geçmiştir) raf yapmak aklımızdaydı Devrim baba yavaş çalıştı azıcık. Raf kısımları hazırda olmadığı için uygun tahtaları zımparalamasını bekledim. Mutfakta kullanacağım diye yağlı boya ile boyadım ben. Ama ne kadar boyasam da sunta sünger gibi çekti boyayı. O yüzden zemin ve yan tarafları kaplamaya karar verdim. Uzun zaman da masa örtümün deseninden yapışkanlı kağıt aramakla geçti. Bulamadım malesef. En uygun bunları bulabildim. Bir şekilde denk gelirsem geri dönüşü var nasıl olsa.....

Yorumlar

  1. Valla atılacak haldeyken ne güzl yapmışsınız çok güzl olmuş telef olmamış bişeyleri değerlendrmek ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet parçalayıp yakma niyetindeydik raf oldu. Bir tane daha var ama ona el atmadım daha. Nerede kullanacağıma karar veremedim çünkü...

      Sil
  2. Çok çok çok güzel olmuş, mutfak köşesine, o renklere bayıldım, kuşlar da çok şirin, yine bir DIY yapmışsın alasından, öperim canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fadiş:)))O köşe benim favorim zaten. Biraz daha yer olsa kafamda çok şey var da bu kadarı olabildi ancak...

      Sil
  3. pesss diyorum :)) baştan yaratmışsın ve şahane olmuş...
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim oytunla hayat:)))Tam kafamdaki desenleri bulsaydım daha bir içime sinecekti ama böyle de hoş oldu....

      Sil
  4. valla süpersin canım.ellerine sağlık çok güzel olmuş rafın ve içindekiler.cıvıl cıvıl...iyi günlerde kullan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mihrimah.)))içindekilerle bir başka oldu haklısın...

      Sil
  5. Valalhi bir koyundan kaç post çıkar gelsinlerde görsünler. Devrim'in de seninde ellerinize emeklerinize ve yüreğinize sağlık, bayıldım yabancı dergilerdeki gibi olmuş canlı canlı pek hoş duruyor her biri.
    Aklında bulunsun sprey boya daha iyi bu anlamda bir kat yağlı boya attıktan sonra sık spreyi iyi kapatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))teşekkürler....Sprey boya hiç kulanmadım bugüne kadar ama aklımda bulunsun artık. Nasıl olsa ikincisi var yapılacak...

      Sil
  6. İkinciyi balkona koy, ya da çocukların odasına alt kısmından sarkan kumaştan organizer yaparsın ıvır zıvırlar için kot gibi bir kumaşla harika olur. sakın unutup yakmayın 2. yi yanlışlıkla. Ben de koltuk kollarına fena fena bakmaya başladım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok yakılmaz kenarda bekliyor el atmamızı:)).Şule çocuk odasında hiç yer yok. Şu rutubet sorunu yüzünden küçük oda onların olmuştu malesef....)Hatta annem görmedi bu rafı daha, beğenirse belki ona yaparım diye düşünüyorum ben...

      Sil
  7. Tebrik ederim,çok iyi iş çıkarmışsınız:)

    YanıtlaSil
  8. ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ :)

    YanıtlaSil
  9. çok zarif görünüyor elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. Aaaaa nasıl kaçırmışım ben bunuuuu :(
    Tüh ya, hiç çekyatım yoook, öbür kolu naaptınız :)
    Raf harika olmuş o bir yana, yerleştirdiğin objeler apayrı harika, çok sevdiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sen de tam bir dönüşümcüsün ya ilgi alanına giriyor bu çalışma...
      Sor soruştur vardır birilerinde mutlaka. Ama bizim kol temizdi, çekyatı koyduğum yerde kollar fazla gelmişti. Ondan açıktaydılar.
      İkinci kol duruyor. Onu da raf yapacağım. Annem gelip görmedi daha beğenirse ona hazılayayım diyorum. Yani yerine göre nasıl bir şey olacağına karar vereceğim....

      Sil
  11. Sevgili adadeniz; çok şirin, işlevsel ve sempatik. Eller dert görmesin; kanepenin diğer kolçağı nerede ? :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder