küp puf yaptım....

 Pufumun yerindeki duruşu böyle. Hoş böyle durduğu da söylenemez. Benim sıpalar pek sevdiler kumu zaman oyuncak kimi zaman oturak niyetine kullanıyorla...


 Kestiğim süngerleri böyle üst üste dizdim....Eski bir nevresimle elde dikerek kapladım...


Ne zamandır yaptıklarımı paylaşmıyordum. Tatil dönemi ya paylaşacak çok şey oluyordu. Bugünden itibaren yavaş yavaş başlayayım artık. Epey biriken iş var. Ama en sondan başlayayım ben.....

Taaa üniversite yıllarından kalma bir sünger yatağım vardı. Zaman zaman balkonda kullanıyorduk. Bu yaz balkonda yatma olayı gündeme gelince ben iki tane kırpıntı süngerden yatak diktim (paylaşayım onları da) ince olduğu için bu garibim tercih dışı kaldı. Aşağı kata atacakken puf yapma fikrim geldi. Eşit olarak kesmeye çalıştım ama çok düzgün olmadı. Biraz zor geldi kesmesi...

Toplamda 8 tane kareyi üst üste koyarak etrafını yine eski  bir nevresimle kapladım. Ölçmek zor geldiğinden elde etrafını geçirerek diktim:))) Biraz zaman aldı haliyle.

Dış kılıf da tam bir geri dönüşüm oldu. Kapalı balkona çekyatı çıkardığımızda kolları sığmadı. Başka şekilde yerleştirmek de balkonu küçülteceğinden çıkartmıştık. Ne zamandır ordan oraya atılan çekyat kollarını geçenlerde "parçalayıp yakmak" için eline alan Devrim kıyamamış pek bir güzel çıkartmış kumaşı. "bundan pufa güzel kılıf olur" diyen bende yıkadım diktim. Takım oldu resmen.....

Sünger olduğu için oturunca çöküveriyorsunuz. Daha çok ayak koymaya yarıyor ama çocukların favorisi bu günlerde. Eski sünger yatak bir süre daha yaşayacak yani....

Yorumlar

  1. ne güzel bir değerlendirme olmuş ellerine sağlık.ben resmi ilk görünce aklıma hani 2.5 litrelik kola şişelerinden puf yapıyorlarya ondan sandım.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.)))Pet şişeler benim oğlanlara dayanmaz sanırım. Bir de formu bozulursa düzeltemem. Ama bu bozulsa da hemen düzeliveriyor...

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmuş ellerinize sağlık :)tam puf olmuş yumuşak yumuşak:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Saadetciğim çok güzel olmuş ben çok beğendim. Sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dilek. Benim de beklediğimden iyi bir sonuç oldu...

      Sil
  5. güle güle kullan canım. tabi ufaklıklar da güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok kullanışlı oluyor minik puflar.
    sağlıkla kullanılsın:)

    YanıtlaSil
  7. güzel fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Oyy bunları kaçırmışım çok güzel olmuş ellerine sağlık, ayak koymaya iyi oluyor böyle puflar, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder