iki küçük fikir.....

 Birincisinde tuvalet kağıdı rulolarından faydalanıyoruz. Yabancı bir blogda aylar önce görmüştüm bunun benzerini. Çekmecenin içinde darma dağınık duran, kimin ucu-kumun başı belli olamayan adaptörleri toparlamak için birebir bir uygulama...

 Bu da en pratiğinden minder yapmaca. Bunun için elde bulunan hazır bir kırlente ihtiyaç var tabiki. Çocuklara ranza altından sonra boşa çıkan bazalardan birini bilgisayar odasına koymuştuk. Geçenlerde diktiğim yeryataklarından biri de üzerinde. Artık kullanmadığım kırmızı çekyat örtümü bunun üzerine öntünce şöyle kırmızılı kırlentler olsa diye geçirdim içimden. Bir anda yeşilli olan kırlente kırmızı-siyah bir eşarbı bağladım pek de güzel oldu....



Yorumlar

  1. Ah bu rulolar ne çok işe yarıyorlar, kullanılmayan kabloları sarıp açılmasın diye bu rulolardan geçiriyorum ben de, ne güzel toparlanmış, nefret ediyorum ortadaki kablolardan :(
    Minderler çok cici olmuş, iyi fikir, bir sürü eşarbım var, ama yaaa...anne sultan ne derkiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çaktırmadan araklarsın eşarpları. Hoş benimkisi tam da eşarp sayılmaz sanırım. Yıllar önce şefimiz servisteki bayanlara Mardin'den getirmişti bunları. Örtü olarak bile kullanmıştım rengi nedeniyle....

      Sil
  2. İyi fikir, böyle pratik şeylere bayılırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder