hafif bir kabak yemeği


Oldukça hafif ama kabak severlerin hoşuna gidecektir eminim..Biraz doğaçlama çıktı aslında bu yemek ortaya. Çocuklara çorba ya da makarna yaptığım zaman bazen kendime sebze yapasım gelir. Özellikle tavuk-et suyu ile yapılmış çorbalarla hiç aram yoktur da...2 tane küçük kabağım vardı salata yapmak için ayırmıştım. Boylamasına ince olarak dilimledim kabakları. Teflon tavada yağsız olarak iki tarafını da kızarttım.
Daha sonra üzerlerine domatesli bir sos hazırladım. (miktarlar zevke bağlı) Domates ve sarımsağı zeytin yağı ile bir güzel kavurdum. Ocağı kapatırken içine baharatları ve taze soğan yapraklarını ekledim. Enfes oldu....

Yorumlar

  1. Kabak yemekleri gerçekten hem çok hafif hem de çok lezzetli oluyor,ben bu yaz geçti hiç kabak yemeği pişirmedim desem abartmamış olurum,eşim pek sevmez,sanırım ben de tek başıma üşeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eşim çok sever sıklıkla kabak pişer bizim evde. Ama bu tür değişik tarifleri tercih etmez de eşim. Klasik kabak, soğan, biber, domatesle yapılan kavurmasını ister...

      Sil
  2. ellerine sağlık.denemeye karar verdim çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir tarif.ellerine sağlık.gayet besleyici çocuklar içinde..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimah malesef benim çocuklar kabak yemiyorlar. Bazen çorba ya da köfteye rondodan geçirerek ekliyorum ama o kadar parçalanan sebze ne kadar faydalı olur onu bilemiyorum tabiki...

      Sil
  4. ellerine sağlık bende halkalar halinde kızartıp aynısını yapıyorum:)
    afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Kabağı çok severim,nefis görünüyor,ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder