bumerang olayı....

 Bir yerden duymuşlar bumerangı merak etti çocuklar. Tesadüf denk geldi aldım bende. Dün akşam da parka inip oynadık azıcık. Ama bizim bumerang gidiyor dönmüyor:)))

 Nasıl kullanılır, tarihi nedir diye netten bakarken kağıttan yapılışını bulduk bir de. Denedik. O daha güzel oldu. Burada var videolu anlatımı...

 Dün mamalar yapmıştık çocuklarla parka ineceksek akşam yemeğini de orada yiyelim bari dedik. Öyle hemen koyuverdik örtü falan da unutmuşuz. Ama alerjiler yüzünden o kadar seyrek gidiyoruz ki parka hepimiz özlemişiz...


 Bunlar da çeşitli ayarlar da çekim denemelerim...

 Şu kedi az dursa birşeyler daha yapacaktık ama yürüdü gitti...


Yorumlar

  1. benim de eşim sevmez piknik olayını.bazen arkadaşların ısrarıyla gidiyoruz..güzel geçmişe benziyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz çok severiz. Ama Ada'nın alerjsi olduğundan 2 yıldır çam ağaçlı alanlara rahatça gidemiyoruz....

      Sil
  2. Eskiden frizbi vardı neler göreceğiz bakalım... Pikniği bende severim güzel bir gün olmuş Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bumerang da eski. Hatta çocuklarla araştırmıştık netten özellikle Aborjinler hatta eski Mısırlılar tarafından kulllanılan bir silahmış. İzledikleri bir belgeselde görmüşler sanırım benim de ilgimi çekince almıştım...Günümüz çok güzeldi teşekkür ederim Yelda:))

      Sil
  3. içim gidiyor sizin pikniklere:)
    harika kareler Bumerang geri gelir derler birde sizinki dönüşü bulamadı demek:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir pazar günü (sanırım dükkan kapalı oluyordur) çıkıp gelsenize bizim buralara:)))

      Sil
    2. inş canım şu düğünü bir atlatalım:)

      Sil
  4. Ben yeni duydum vallaha.Havalar güzel oldukça bende sık sık çocukları götürmeye çalışıyorum parka.Mııl mışıl uyuyorlar açık havada,bende kitabımı okuyorum güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur senin oğluşlar büyüsün ilgi alanlarına göre bilmediğin neler öğreneceksin daha. Bumerangı biliyordum ben ama o kadar çok yeni bilgi öğreniyorum ki....çok keyifli birşey bu tabiki..

      Sil
  5. Ellerinize sağlık. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder