Yarışlardan....

 Denizler ip çekme yarışmasında...


 Yukarıda da Ada'ların yarışmasından bir kare...

Cuma günü sabahtan yüzme yarışları vardı. Devrim'in yanında laptoptan paylaştmıştım. q klavyeyle biraz fazlaca zor olmuştu. Öğleden sonra tüm günü orda geçirdim. Arada seyrettim. Kimi zaman kitabımı okudum. Fotoğraflar az oldu. Çoğunlukla videoya aldım oyunlarını...

Sabahki yüzmenin ardından öğlenden sonra 13.30 gibi başladılar bir küçükler bir büyükler oyunları oynadılar. Basket ve futbol maçları yaptılar. Canları çıktı resmen. Ama çocuklar nasıl hırslılar anlatamam. Hele bir tanesi  vardı ki büyükler arasında. Yenildikleri oyunlarda sürekli karşı takımı hile yapmakla suçlayıp eğitmenlere şikayete gidip durdu. Kimi oturdu hüngür hüngür ağladı. Eğitmenleri ise hep olumluydular...

Sonuçta küçükler grubunda olan Deniz'in takımı tüm maçlar sonucu ikinci geldi. Deniz belgesini çöpe attı:)))
Büyükler arasındaki Ada'nın grubu birinci geldi. Keyfine diyecek yoktu:)))

Yorumlar