Ödemiş gezimiz....

 Gölcük manzarası....


 Biz...

 Sema-Özcan ve Can...


Bugün Ödemiş taraflarını gezdik. İstanbul'dan arkadaşlarımız gelmişti. Bu taraflara geldiler mi mutlaka uğrarlar bize. Bu kez bir değişiklik yapalım biz Ödemiş'e gidelim dedi. Ödemiş, Birgi, Gölcük çok keyifli bir gün geçirdik...

İlk durağımız Gölcük. Ben en son 17 yıl önce abimin sözünde gitmiştim Gölcük'e... O zamanlardan pek birşey kalmamış aklımda. İstanbul'dan geldim beni otogardan aldılar direk Gölcük'e yola çıkmıştık. Sersem gibiydim yani. Bu gidiş sanki ilk gidiş gibi oldu....

Bakmayın siz yukarıdaki manzaranın güzelliğine ama. İnsanlar resmen çöplerini atmışlar. Kıyılar poşet-pet şişe gibi çöplerle doluydu. Neden bilemeyiz ki kıyısında piknik yaptığımız-sıcak çayımızı yudumladığımız bu değerleri korumayı:(((

Yorumlar

  1. manzarada sizlerde harika görünüyorsunuz..:)dedğiniz gibi biz insanlar tabiatın bu güzelliklerini korumayı hiç bilmiyoruz çöp kutuları bosuna var sanki ..böyle giderse ilerki yıllarda gidip görüceğimiz böyle manzaralar da kalmıycak..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Sevil:)))
    Malesef insanlar çevrenin değerini bilmiyorlar. O kadar değerli ki ve bir daa geri getirelemeyecek...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder