kırık testiden kapı süsü...



Daha önce paylaşmıştım aslında bu kırık testinin hikayesini. Ne zamandır öylece bir kenarda bekliyordu. Bir türlü evde uygun bir alan bulamamıştım kendisine. Geçen gün kapıya taksam güzel olur gibi geldi. Devrim'e deldirdim duvarı. Kapının hemen girişinde bahar gibi karşılasın bizi-gelenleri diye...

Şimdilik içinde yapma çiçekler var. Malum sıcaklarda bahçede çiçek olması ne mümkün. Tek tük açmaya çalışanlar o kadar. Çiçeklerim oldukça içine küçük bir kavanoz koyup canlı çiçek koymayı planlıyorum bakalım....

Yorumlar

  1. Çok severim değerlendirme işlerini, sizinki de çok güzel olmuş, iyi günlerde kullanın. Sevgerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim değerlendirmelerher zaman iyi oluyor....

      Sil
  2. ayy çok iyi fikir ( : bizde de var bi tane kırık testi bir kenarda duruyor ( : bende mi yapsam acaba ( : ellerinize sağlık çiçeklerle bahar havası katmış gerçekten iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiyseniz yapın bencede:)) teşekkür ederim...

      Sil
  3. çok yaratıcsınız gerçekten hayranlıkla bakıyorum yaptıklarınıza ..ellerinize sağlık çok güzel olmuş..renkli renkli çiçeklerde çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil teşekkürler ne hoş bir yorum bu böyle...

      Sil
  4. şahane fikir!çok yakışmış ve güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel olmuş, kapınıza testili kapı süsü taksanız bu kadar güzel olmazdı..İnsan kendinden de birşeyler katınca daha mı hoş oluyor ne:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder