Birgi....

 İki öğretmen tarafından işletilen bir kafe burası. İçi ise değme müzelerden daha zengin:)))

Su kabaklarına bayıldım. Sarkan bu çiçekten bende de var. En kısa zamanda bir kabak bulmalıyım...

Kafenin duvarlarında bolca çerçeveletilmiş elişleri, eşarqlar vardı...

 Eski güğümler, süzgüler, lambalar ne aklınıza gelirse herşey vardı kafede...

 Bakar mısınız elbiselere....eski radyolara...

 Yukarıda Çakırağa Konağı görülüyor. Kapalıydı malesef. Nedeni ise belli değildi...


Dünkü Ödemiş gezimizde arkadaşlarımız daha önce gidip çok sevdikleri Birgi'ye de kısa bir tur düzenledi bizim için. Karı koca öğretmen tarafından işletilen bir kafede çayımızı içtik. Ama ne kafeydi. Capcanlı bir müze sanki. Köylerden topladıkları eski tüm eşyaları sergilemişler burada...


Yorumlar

  1. İyi ki gidip görmüşünüz, bizimle paylaştığınız için de teşekkürler.Ben de görmüş kadar oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Benim tadı tamağımda kalan bir gezi oldu. Sokaklarında dolanıp fotoğraf çekebilmeyi isterdim aslında. Ama vakit kısıtlı azmak için her fırsatı kollayan 3 çocuk olunca olamadı malesef....

      Sil
  2. Paylaştığın için çok teşekkürler. Gerçekten pek güzelmiş.
    Sevgiler^-^

    YanıtlaSil
  3. Süpeeeeeeeeeer. Ne güzel görseller paylaşmışsın bizlerle. Bende su kabaklarındaki çiçeklere bayıldım senin gibi. Bize bu yıl tatil yok. Hala iznimi alamadım. Zaten de okullar açılıyor. Oğlum da ben geldiğim yere tekrar gitmem zaten okullar açılıyor yoğun olacağım, siz gidin beni götürmeyin dedi ama ben onu evde bir hafta yalnız bırakmaya cesaret edemiyorum. Bizde evi boya badana ve tadilat işlerine karar verdik he he. Bu yılda böyle olsun bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatile çıkamamanız kötü olmuş Dilek. Ama oğlunu bırakamama konusunda da sana hak veriyorum. Yakın bir yere kısa bir kaçamak belki.....
      Ev işlerinde de kolay gelsin. Ne zordur içi eşyalı eve badana tadilat....

      Sil
  4. ne güzel gezmişsiniz yine...birgiye ben 10 yaşlarında gitmiştim,cüceler köyü vardı aklımda kalan...hala yaşıyorlar mı bilmiyorum ama çok tatlılardı o zaman...
    Gölcük korkutmuştu beni derin manidar bir göz gibiydi...
    Yine gitmek isterim tabii,ama seninle gitmiş kadar olduk canım,ne iyi yapmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bu yıl leyleği havada gördük yine. Fırsat buldukça dolaşıyoruz, yüzüyoruz....
      Cüceler Köyü'nün bahsi hiç geçmedi. Zaten Birgi'de çok uzun kalamadık. 1 gün içine öyle çok şey sığdırdık ki anlatamam.

      Sil
  5. cok guzel bı cafeymıs gercekten..yasanmıslıkları olan ne cok ve ne guzel esyalar koymuslar..bence cok guzel..elbıseler gaz lambaları çalar saatler radyolar..

    YanıtlaSil
  6. Daha ne çok ayrıntı vardı görsen. Çekemediklerim çekip de buraya ekleyemediklerim (kotamı doldurmayayım) çok çok güzel bir yerdi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayende bizde gördük şekerim.. çok teşekkür ederim..

      Sil

Yorum Gönder