banyoma deniz esintisi.....



Banyoma deniz esintisi getirdim. Kaç yıldır Didim'den deniz kabuğu toplarım daha önce sadece çerçeve yapmıştım. Epey bir kabuğum var. Minik minikler hem de....

Geçenlerde esti yine ayağımın altına bir tabure koyup banyo dolabına yapıştırdım kabukları. Aslında dolap yerinden çıksa daha bir kolay olacaktı ya Devrim yanaşmadığı için bu projemi ne zamandır bekletiyordum. O yüzden baktı olacağı yok kendi işimi kendim yapayım bari dedim...

Alttan başlayarak gelip gidip taş ve kabukları aynaya yapıştırdım önce. Hepsini bir anda yapmadım aynadan kayıyorlar. Malum yer çekimi:))))
Ben peligomla yapıştırdım. Alttakiler tuttukça yenilerini yapıştırarak yaptım bu işi. İyice kuruyunca bu kez fırçayla dekupaj tutkalı sürüp olabildiğince mavi süs kumlarından yapıştırdım. Çay kaşığı ile de dökmeye çalıştım ki ancak bu kadar tutturabildim kumları...

Hepsi iyice kuruyunca en üstede 2 kat su bazlı vernik sürdüm. Daha önceden deniz temalı peçetelerimden altlara yapıştırmıştım pek uyumlu oldular....

Yorumlar

  1. Ooooo çok değişik ve şık olmuş, ellerine sağlık. :)

    Deniz kabukları ile kapı & duvar süsüde yapabilirsin. Strafor çelenk üzürene yapıştırarak hoş oluyor. :)

    Deniz kabuklarına örnek çalışmalara bloğumdan bakabilirsin

    http://hobivakti.blogspot.com/search/label/Deniz%20Kabuklar%C4%B1

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Fajne , wakacyjne lustro do łazienki, super.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedziny do Domu Rozalii :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.bendede bekleyen deniz kabukları var...bir kavanoza koyma fikrim var.hayırlısı bakalım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol mihrimah:)) Bir dönem bende büyükçe bir vazoya doldurmuştum kabuklarımı. İçine de hollanda söğüdünden süsler hazırlamıştım. Ama çok fazla toz olunca vazgeçtim ondan...kolay gelsin sana şimdiden...

      Sil
  5. çok yaratıcısınız gerçekten..bayıldım bu fikre.. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sevil:)) Aslında piyasada tamamı demiz kabukları ile kaplı aynalar görmüştüm ben. Benimkinin farkı mavi kumları oldu sanki....

      Sil
  6. teşekkür ederim hobivakti:)))
    kapı süsü kullanamadık biz. Kıl çuvaldan yapmıştım. Benim çocuklar biraz oyun olsun diye biraz da kapıyı sert çalma huylarından sürekli düşürüp durdular...Verdiğiniz linke bakıyorum hemen:))

    YanıtlaSil
  7. Ada ve Deniz'e yaraşır bir ayna olmuş,tebrik ederim:)Gerçek deniz kabukları her zaman daha doğal duruyor.

    YanıtlaSil
  8. çok orjinal bir fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar elleirne sağlık güzelim...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık, mis gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. Çok şık ve güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. Ben de topladığım kabukları ve gemi maketlerini banyoda aynanın önüne koydum,kışın bile denizi hatırlayıp mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizi her daim hatırlamak güzel:)))Büyük konuşmmak lazımaslında ama ben denizsiz yapamazmışım gibi geliyor. Kokusu gelir burnuma resmen....

      Sil
  13. çok güzel olmuş bayıldım!!!!!!!!!!!! bizim banyoda da deniz kabukları esintisi var fikren aklımda dursun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))O fikir senin aklında durmaz da neler çıkartırsın ortaya kimbilir...

      Sil
  14. çok güzel olmuşş ( : peçetelre de çok uyumlu ellerinize sağlık. renk katmışlar banyoya ( : güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Şebnem. Deniz kabukları, mavi renk hoş bir hava veriyor girdiği ortama...

      Sil
  15. süper olmuş,peçetelerde iyi tamamlamış.Eee daha ne olsun,ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Aynanıza da yaratıcılığınıza da bayıldım:) Ada ve Deniz'in olduğu yere böyle bir ayna yakışırdı, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)))evet denizi o kada çok seviyorum ki çocuklarımın ismi Ada ve Deniz. Evimde de denizden esintiler olmasa olmazdı....

      Sil

Yorum Gönder