Altınköy.....




Cuma günü Urla'ya gitmiştik. Urla'nın denizi bizi pek sarmıyor. Devrim'le cuma akşamı bisikleme gelinkaya denen yere gitik mesela yüzmek için hiç tat vermedi. Cumartesi yönümüz suyu soğuk olsa da Altınköy oldu bu yüzden. Su öyle berrak ki...Malesef Deniz dodu pek giremedi kuzucuğum:(((

Yukarıdaki fotoları babamız bize semaver yakarken çektim. Deniz sahilde oynuyordu ben de makinemle oynadım azıcık....

Kahvaltımızı orada yaptık bu kez...

 Bazı insanlar taktı mı takarlar ya. Devrim de Altınköy'e gitti mi mutlaka tuz toplar. O tuz toplarken ben kayalardaki oyukları resimledim...


Tuz toplamak için gittiğimiz kayalıklardan denize girmesek olmazdı ama. İnsanın çıkası gelmiyor. Nasıl berrak bir dip....Hep ben çekiyordum bu kez Devrim beni çekti birazcık. Altta Devrim kayadan alıyor. İşte ben bunu asla yapamam....


Yorumlar

  1. ahh ahh su gerçekten çok güzel görünüyor orda olmak isterdim şimdi.:))bende sizin gibi o kayalardan balıklama dalamam:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su çok temiz ama soğuk. Sanki bu hafta daha da soğuktu. Biraz da rüzgarlı oralar. bence değiyor da çocuklara zor işte...

      Sil
  2. Ne güzel görüntüler, su ne kadar berrak, çokta güzel fotoğraflıyorsun bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fadiş. Çekim yeteneğimi geliştirmeyi çok istiyorum. Aslında birlikte fotoğraf çekebileceğim gruplara baktım ama İzmir'de pek yok sanırım. Hele de yazın.

      Sil
  3. Deniz pırıl pırıl ve tertemiz, harika.
    Görseller de pek hoş, özellikle ilk fotoğrafı pek beğendim.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşım saol:)) O ilk fotoya bende bittim. Fotoğrafçılık yetenek ve sevgi kadar biraz da şans işi bence. Ben orada Deniz'in ayağının arasından denizi çekecektim (o sonraki kare oldu) bir anda dönüp yürüyünce bu ortaya çıktı. Poz verdirmeyi sevmiyorum kesinlikle.

      Sil
  4. Merhaba, deniz harika görünüyor:)Seyyah Gül'de gördüm sizi.Bir göz atayım dedim:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. denizin berraklığına bayıldım...çok severim denizi ve denizle ilgili herşeyi bu fotolar içimi açtı teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  6. deniz harika görünüyor istanbulun sıcağında aaaaaaaaaaay
    bende tatil istiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))evet bu sıcaklara denizden aşağısı yetmez. Şöyle buz gibi bir suya girmek en güzeli....Umarım en kısa sürede dilediğin tatile çıkarsın...

      Sil

Yorum Gönder