yeni oyuncağım...




Bir kaç yıldır alacaktım, alsaydım derken nihayet doğru düzgün bir fotoğraf makinası edimdim. Aslında sandık bekleyen bir eos 100'üm var benim. Çatır çatır da çalışıyor. Ama öyle dilediğimce film banyo ettirecek yer kalmadı. Hele ki İzmir'de. Önceki yıl iç anadolu turu yapmıştık. Dia falan da çekmiştim. Kemeraltı civarında Devrim banyo ettirecek yer bulamamıştı diayı....

Geçenlerde hadi dedik eos 550d aldık. 600d vardı hep aklımızda ama araştırınca özellik olarak pek de farkı olmadığını ama epey bir fiyat farkı olduğunu görünce bunda karar kıldık. Hatta bir cesaret internetten ısmarladık fotoğraf makinamızı...

Yukarıdakiler de ilk ürünlerimiz. Bugün akşam yemeğini bahçede yedik. Uzaktan dikkatimi çekti bu şey. Önce bir ot falan diye düşündüm ki epeydir hareketsizdi. Yakına gittim kelebek...Makinayı almaya gittim hala orada. Kanatlarını açsın diye dalı hareket ettirdik. Uçtu geri geldi....Çookca poz verdi kendileri. Şanslıydım yani:)))

Yorumlar

  1. Fotoğraflar süper.
    Hayırlı olsun makinen.
    Yeni fotoğraflar bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler dolaştıkça yenilerini çekerim artık...

      Sil
  2. Oooo... Mutlulukla kullan şekeriiim :) Hobicilere böyle makina lazım işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eskiden çok çekerdim. Bir nevi hasret giderme olacakç Ama çocuklarla yeterince özgür olamıyorum...

      Sil
  3. hayırlı olsun canım,pozlar sana özel olmuş:))

    nasıl zarif bir güzellik bu hayvanlardaki..

    postlar üst üste açılmış dinazorlar beğenildimi acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bana duruverdi.)))

      dinazorlara bayıldılar, gece onlarla yatıldı hatta....

      Sil
  4. Ouncak yazınca kelebek oyuncak sandım:):) Hayırlı olsun fotoğraf makinen.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinenin fotoğrafını koymayı akıl edememişim:)))Bunlar daha güzeldi hem...

      Sil
  5. Sağlık ve keyifle kullan şekercim. Bekliyoruz yeni oyuncağından çıkacak ürünleriiiiii. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  7. foto makinanız hayırlı olsun..iyi günlerde kullanın..resimlerde harika..güzel kareler yakalamışşsınız..kelebek nekadarda güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevil hanım güzel de poz verdi. Hatta kanatlarını açsın diye dalı hareket ettirdik uçtu geri geldi......

      Sil
  8. Hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın:)))

    YanıtlaSil
  9. Ben de aynı makinayı kullanıyorum çok memnunum. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alışma turlarındayım henüz. Çok uzun zaman fotoğraf çekmiştim ama dijitaller biraz karmaşık geliyor bana. Olmadı manuele çeviririm yönümü...

      Sil
    2. alışma turlarındayım ben daha. Çok uzun zaman fotoğraf çektim ama dijitaller karmaşık geliyor bana. olmadı yönümü manuele çeviririm...

      Sil
  10. güzel günlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder